Skocz do zawartości

Darek_GDY

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 316 ti E46 Compact rok 2002
  • Lokalizacja
    Gdynia
  • Zawód
    Szef produkcji

Osiągnięcia Darek_GDY

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Zauważyłem bardzo duże zużycie oleju w moim BMW E46 1.8 i benzyna, musze dolewać i martwi mnie to co może mnie czekam jeśli chodzi o naprawy i koszty. Nie mogę w kolo dolewać bo to koszt. Czego mogę sie spodziewać w warsztacie i jakie czeski bede musiał wymienić/naprawic? Mam nadzieje ze nie caly silnik? Pozdrawiam Dariusz
  2. Cześć Mam kod błędu na diagnostyce 2850 - Mechanizm sterujący zaworów o zmiennej fazie rozrządu - czujnik prowadzący. Co oznacza w praktyce ten błąd i jakie mogą być dalsze konsekwencje czyli co mnie czeka z naprawy? Jakies porady? W warsztacie powiedzieli ze mnie czeka wymiana łańcucha rozrządu i jak trzeba bedzie drugiego który idzie do miski olejowej, ale czy napewno? Pomozcie jeśli mieliście podobny problem.
  3. Cześć Po ostatnich problemach gdzie udało się wyeliminować awarię bez konieczności naprawy czy wymiany obserwuję dziwne zachowanie silnika. Przy wciśnięciu gazu nie ma takiej reakcji jak powinna być, auto zbiera się, ale bardzo powoli przy okazji słychać buczenie "jakby z dziurawego tłumika wychodziły spaliny". Auto jedzie i ma moc ale jak wdepnę mocniej to zbiera się powoli jakby nie było reakcji na gaz, jakby gdzieś ta moc uciekała. Trudno mi opisać to zjawisko, ale mam wrażenie jakby nie było reakcji/przełożenia gazu na moc. Macie jakieś pomysły? Nie ma żadnych kontrolek na desce. Będę wdzięczny za jakieś pomysły
  4. Mam niedaleko serwis, podejdę może dostanę uszkodzoną i wyjmę ten zatrzask
  5. Hej, sprawdziłem, po wyjęciu wtyczek z każdego cylindra jest reakcja !!! problem był w zatrzasku cewki, pękł plastik i nie trzymał, dlatego wypadała wtyczka z cewki :-) proszę o info czy można gdzieś kupić sam zatrzask plastikowy czy musze kupić całą cewkę? UWAGA: maniek21112 wielkie dzięki za pomoc, auto wróciło do normy :-) Nie wiem jak załączyć zdjęcie ale chyba wiadomo o co chodzi
  6. Zasadnicze pytanie: Silnik nie pracuje tak jak trzeba i nie wiem czy mogę obiór się da jechać do warsztatu na komputer - co myślicie ?
  7. Nie reaguje na początku na gaz, jakby czegoś brakowało, potem trochę podkręca obroty ale minimalnie, obroty poniżej 500 RPM
  8. Maska była OK. Zrobię zdjęcie bo szczerze mówiąc nie wiem co się stało, że blokowało ale jest tam taka metalowa płaska sprężyna, na moje oko pęknięta i to bedzie przyczyna.
  9. Paliwo jest, filtr i świece były wymieniane, silnik sapie i trzęsie po uruchomieniu. Na komputerze nie byłem bo obawiam się, że mogę nie dojechać
  10. Cześć Pociągam za rączkę, maska odskakuje do góry, pociagam za "dzyndzel" w grilu i nie mogę podnieść maski silnika, co może być przyczyną? Raz już tak miałem, ale za drugim, czy trzecim pociagnieciem za "dzyndzel" podniosła się - dzisiaj nie. Macie jakieś przemyślenia? Serwis ASO i mechanik mam 200 metrów ale wolę zapytać, może ktoś miał podobny kłopot? Dzięki z góry Dariusz 316 ti E46
  11. Cześć Jestem tutaj nowy, dopiero rozpoczynam przygodę z E46, proszę o wyrozumiałość :-) Mam pytanie o kontrolkę silnika, auto dwa tygodnie stało w garażu, nieuzytkowane. Po odpaleniu dzisiaj zamrugała najpierw kontrolka silnika a potem zaswiecila sie na stałe, przy okazji brak mocy - ledwo wyjechałem pod górkę do domu - nachylenie 14% Wiem, że napiszecie "jedź na komputer" oczywiście pojadę jutro rano o ile dojadę, ale może ktoś poradzi coś z czym miał do czynienia podobnym? Z góry dzięki za pomoc :!: Dariusz E46 316 ti
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.