Skocz do zawartości

Gomo55

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gomo55

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Gomo55

    E46 318i N46

    To też był N46. Również się boję, że będę wymieniał to na darmo, ale już brakuje mi pomysłów.
  2. Gomo55

    E46 318i N46

    Adaptacje robiłem programem Delphi. To na pewno nie wina programu, bo jakiś czas temu u kogoś w rodzinie w takim silniku robiłem głowicę i po złożeniu i skasowaniu adaptacji oraz przyuczeniu silniczka wszystko jest w porządku. Spróbuję w takim razie załatwić vanosa wydechowego, oby to pomogło.
  3. Gomo55

    E46 318i N46

    Wszystko to zostało wykonane. Chyba błędnie napisałem, że błędy vanosów pojawiły się po robieniu głowicy, jest to samochód znajomego i dopiero teraz trochę dłużej przy nim pogrzebałem. Uszczelniłem silnik i pozbyłem się błędu dotyczącego ubytków powietrza. Samochód wciąż przygasa/gaśnie, jednak nie dzieje się to tylko przy hamowaniu, ale też gdy na biegu jałowym kilkukrotnie delikatnie ruszę gazem, to silnik zaczyna falować i czasami również gaśnie i dodatkowo słychać z niego delikatne stuki. W momencie zgaśnięcia pojawia się błąd 2A88 Vanos po stronie wydechu, adaptacja. Zamieniałem miejscami zawory wkręcone z przodu głowicy oraz czujniki wałków, jednak nic to nie zmieniło. Problemem może być koło zębate na wałku czy coś innego może jeszcze wywoływać ten błąd?
  4. Gomo55

    E46 318i N46

    Racja, mój błąd. Błędy sprawdzone programem Delphi. 29E7- Adaptacja mieszanki paliwowo powietrznej, ubytki powietrza - stały 2A83 - System Vanos po stronie dolotu, adaptacja - nieciągły 2A88 - System Vanos po stronie wydechu, adaptacja - nieciągły 2A70 - Valvetronic, niewiarygodna wartość mierzona - nieciągły
  5. Gomo55

    E46 318i N46

    Witam, od jakiegoś czasu samochód gaśnie albo obroty spadają poniżej 500 i silnik wariuje, gdy dojeżdżając do skrzyżowania wrzucę na luz. Po zgaśnięciu silnik zapala bez problemu i chodzi normalnie. Po podpięciu kompa ukazały się błędy: 29E7, 2A83, 2A88 i 2A70. Problem występuje tylko na rozgrzanym silniku. Wiem, że pierwszy błąd jest związany z ubytkami powietrza, ale przejrzałem węże i nic nie zauważyłem. Pozostałe 3 pojawiły się po wymianie uszczelki pod głowicą, ale silnik gasł już wcześniej, więc chyba nie mają one z tym nic wspólnego. Czy problemem może być przepływomierz albo przepustnica? Na oko nie są zabrudzone, ale nie wiem gdzie jeszcze szukać awarii.
  6. Witam. Czy do usunięcia słynnego błędu modułu świateł 9cbb wystarczy darmowa wersja programu, czy potrzeba wersji premium? Próbowałem programem Delphi usunąć błąd, lecz od razu wyskakuje od nowa, a nie ma w nim opcji adaptacji żarówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.