Skocz do zawartości

Drzymek

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F25 28ix

Osiągnięcia Drzymek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Postraszył bym prokuratorem, ale: 1. Auto kupowałem rok temu (dopiero teraz kupiłem komputer i przyłożyłem się do naprawy problemu) 2.BMW kupowałem od drugiego właściciela w Polsce, który miał je kilka lat i także mógł nie wiedzieć o tym oszustwie (gość raczej nie żałował na serwis i na pewno nie narażał by swojej rodziny) Prawdopodobnie zrobił to handlarzyna który sprowadził auto i je naprawiał.
  2. Drodzy forumowicze. Praktycznie od kiedy kupiłem BMW 28ixdrive (kilkaset km po zakupie) mam zapaloną kontrolkę system bezpieczeństwa biernego pasażera. Podpinałem pod dwa komputery i wyświetla kod: 930B0E "Wstępny napinacz pasa bezpieczeństwa pasażera: zbyt wysoka oporność" - Stały Nie mogę tego błędu wykasować - od razu powraca. Więc kupiłem nowy napinacz pasa pasażera i zadowolony założyłem, wykasowałem błędy i niestety nie pomogło. Ten sam błąd wraca od razu po wykasowaniu (specjalnie odpinałem wtyczkę kierowcy i tamte błędy znikają po wykasowaniu) Zacząłem się bacznie przyglądać wtyczkom pod fotelem i zauważyłem coś niepokojącego. Otóż od napinacza pasa idą 4 przewody: dwa od czujnika zapięcia pasa i dwa od napinacza pirotechnicznego. Natomiast wtyczka od strony samochodu (ta co wchodzi do podłogi) posiada tylko 2 przewody. :shock: WTF??? Wygląda jak by w ogóle napinacz nie miał dalszego połączenia z autem przewodami. Poniżej załączam zdjęcie: EDIT: Rozwiązałem zagadkę. Otóż sprawdzając po VIN, mój model ma napinacz tylko w zwijaczu pasa bezpieczeństwa. Dlatego jest brak przewodów we wtyczce pod fotelem dla napinacza. Jakiś druciarz który naprawiał auto po sprowadzeniu z USA wsadził rezystory do zwijaczów pasa i jeden z nich się poluzował. Dlatego komputer wyświetla błąd napinacza pasa. Co za czasy, kupujesz auto i w razie wypadku nie wiesz czy masz poduszkę ratującą życie czy rezystor.
  3. Witam serdecznie Podepnę się do tematu i zapytam jaki olej zastosować w BMW F25 28ixdrive 258km do przedniego i tylnego dyferencjału? Powyżej jest podana tylko ilość,nie mogę znaleźć lepkości i czy ma mieć dodatek LSD czy nie. Dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.