Skocz do zawartości

KamilSSP

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw 320d f30 2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KamilSSP

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Coraz częściej widzę podobne tematy z dziwnym piskiem z tyłu i wymianami dyfra po kilka razy. Chyba te dyfry sa jakieś walnięte, co któryś przynosi efekt i nie piszczy.
  2. Niestety nie, dyfer wymieniony 2 razy, piasty wymienione, nic to nie pomogło. Byłem nawet w firmie która specjalizuję się niby w naprawie mostów, nic nie poradzili. Podobno te mosty są wadliwe, ale ile w tym prawdy nie wiem, wymiana mostu na nowy za 10k nikt nie daje gwarancji że to pomoże. Jedynie poszukać identycznego auta które nie wyje i przełożyć most, zobaczyć co się stanie, ale na razie takiej możliwości nie miałem.
  3. Witam. Mam podobnie w przedziale 90-110 km/h przy delikatnym muskaniu pedału gazu słychać pisk/gwizd raczej z tyłu auta. Pisk znika jak puszcze całkowicie pedał gazu i pojawia znowu przy jego dodaniu. Powyżej i poniżej tych prędkości dźwięku pisku/gwizdu nie ma. Napęd tylko na tył. Może ktoś mial podobnie i nakieruje gdzie szukać przyczyny.
  4. Witam. Czy problem został rozwiązany? Mam podobnie w przedziale 90-110 km/h przy delikatnym muskaniu pedału gazu słychać pisk/gwizd raczej z tyłu auta. Pisk znika jak puszcze całkowicie pedał gazu i pojawia znowu przy jego dodaniu. Powyżej i poniżej tych prędkości dźwięku pisku/gwizdu nie ma.
  5. Troche odkopie. Opony zmienione na zimowe, a dziwny basowy dzwiek przy niskich obrotach i przy obciążeniu pozostał. Myślę że będę musiał przyjrzeć sie bliżej przeniesieniu napędu. Taka trochę zagadka. :)
  6. Okej zaczne od opon. Niebawem będę zmieniał pewnie na zimówki to zobacze co sie będzie działo. Jak nie opony to trzeba będzie pojechać na diagnostyke. :) Dzięki za podpowiedzi. Odrazu sie jeszcze zapytam gdzie w łodzi lub okolicach jechać na diagnostyke do kogoś ogarnietego od bmw??
  7. Racja takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Masz jakieś sugestię gdzie szukać przyczyny żeby sie tego pozbyć?? :)
  8. Też myślałem nad taką opcją, ale ten dźwięk nie do końca przypomina duszacy się silnik i lekkie wibracje na kierownicy tez czuć. Ale może to ja jestem przewrażliwiony na punkcie kultury pracy silnika :D i diesel tak ma.
  9. Mam podobnie w niskich partiach obrotów najmocniej słychać, takie buczenie i rezonowanie na kierownicy. Tylko u mnie to tak przy prędkościach 50-80 najmocniej irytuje. :mad2: Podobno może być to wina poduszek pod silnikiem, ale może ktoś jeszcze się wypowie.
  10. Witam, Odkopie trochę temat, bo chyba też mam problem z modułem tms?? Problem taki ze prawa lampa nie zawsze poziomuje sie do pozycji zero z lewą lampa i zostaje na dole. Drugą dziwna rzecz zauważyłem ze jak czujnik zmierzchu wykryje że już pora zapalić światła to lewa lampa zapala sie w odpowiedniej pozycji a prawa odrazu jest na dole i nie idzie do góry. W czym leży problem nie mam pojęcia juz, ktos mi mówił ze jakis silniczek krokowy sie zacina. Proszę o jakąś sugestię co to może być.
  11. Miałem podobną sytuacje i podobny dźwięk. Uzupełnienie czynnika, wymiana filtrów pomogła. Może faktycznie już kompresor nie domaga.
  12. Miałem to samo lewe lustro się nie składało. Rozebrałem obudowę i z psikałem sporą ilością WD40 plus wydmuchiwałem ten pył kompresorem i pomogło składa się i rozkłada bez problemu.
  13. No wlaśnie zauważyłem że na równym tez czasem ten prawy nie wraca do góry. Jeździłem ostatnio trzy dni i wszystko okej było, czwartego juz prawy znowu został na dole. Może kostka jakas nie styka przy tym czujniku albo przy lampie.
  14. Witam, U mnie jest problem z prawym xenonem raz sie poziomuje i jest równo z lewym a raz jest za nisko i świeci w ziemie bardziej i tez nie wiem co może być przyczyną. Macie jakiś pomysł?
  15. Witam, Mam taki problem że jak samochód stoi jedna stroną wyżej na chodniku, a drugą na ulice to prawy xenon ustawia sie niżej i po zjeździe z chodnika na równy asfalt nie wyrównuje do pozycji z lewym tylko zostaje tak nisko. W czym problem leży? Na równym ustawia sie dobrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.