Skocz do zawartości

skarols

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    118d e87 2006

Osiągnięcia skarols

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Akurat w wersji 118d 122km jest tylko jeden łącznik wału. Problem rozwiązany w każdym razie. Powodem tych objawów był uszkodzony dyfer, a dokładniej łożyska. Swoje przeżył, 290tyś.
  2. Cześć, Około miesiąca temu głównie podczas przyspieszania szczególnie na niskich obrotach zaczęło być słyszalne dudnienie spod podłogi( podobnie jak przy otwartej tylnej szybie). Z czasem dźwięk ten był coraz głośniejszy. Pierwsza myśl uszkodzona podpora wału. Po wejściu pod samochód przypuszczenia zostały potwierdzone, lekko naderwana guma w podporze wału. Została wymieniona podpora wału na FEBI oraz przy okazji łącznik elastyczny przy skrzyni MEYLE HD (oryginalny był już sparciały). Po wymianie objawy nie ustąpiły.. Wyczytałem w internecie żeby spróbować zrobić napięcie wstępne na podporze wału i cofnąć ją około 0,5cm w stronę silnika. Tak też zrobiłem i dudnienie jest jakby mniej słyszalne ale objawy nie ustąpiły do końca. Ktoś ma jakiś pomysł co może być jeszcze powodem?
  3. Powiedz jaką pastą i padem przeprowadzałeś korektę :)
  4. Kolego jaki rozmiar opon masz na tych 17? 225/45? :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.