Skocz do zawartości

Mlodzin189

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e39 528i

Osiągnięcia Mlodzin189

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak visco jest ok
  2. Więc tak dziękuję za porady ale teraz wyszedł jeszcze jeden problem silnik się przegrzał prawie doszło do czerwonego stało się to na postoju i mam takie pytanie czy przez to że się przegrzał może uszczelka pod głowicą pójść? Druga sprawa oodkręciłem termostat sprawdziłem przy 92 stopniach się otwiera nowa chłodnica i nowa pompa wody tylko ja tego nie wymieniłem ale poprzedni właściciel zalałam płynem odpowietrzylem i to samo grzeje się przeszukałem cały Internet i widzę że nie tylko ja mam z tym problem ludzie wymieniają uszczelki pod głowicą nie umią sobie dać z tym rady ale ja sobie tak myślę i myślę ten wentylator z klimy czy on czasem nie wspomaga układu chłodzenia czytam i czytam ktoś napisał na necie że tak tylko przy ilu stopniach ma się on włączyć wie ktoś ? Od razu powiem że wentylator sprawdziłem i nie działa
  3. Usterki nie da się skasować ,silnik dziwnie pracuje trzęsie nim ,z mocą to przerywa A z odwołaniem na zimnym sa problemy na ciepłym różnie
  4. Witam posiadam bmw e39 528i z 1998r . Mam problem jak podłączyłem inpe to wyskoczył błąd 65 camshaft sensor. Podobno to jest czujnik położenia wałka rozrządu ale niby są 2 nie wiem który to jest i gdzie się znajduje i czy jak wyskoczył ten błąd to napewno jest do wymiany ten czujnik czy coś innego jeszcze dodam że mam w nim pojedyńczego vanosa Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.