Witam. Pacjent e9 m52b28 lpg Oddałem Ecu do usunięcia sond i obsługi kata, została wgrana charakterystyka specjalna jak dobrze pamiętam i przesunięta odcina na 6900rpm kiedy tylko włożylem ecu po rozgrzaniu zaczęła wariować kilka razy szarpnęła i strzeliło z tłumika i nagle straciła moc wolno się wkręcała itd. Kiedy dojechałem do domu odłączyłem aku na 15 min i było wszystko dobrze jeżdząć tylko na benzynie. następnego dnia wszystko na pb i lpg i później znów to samo. czasami wszystko pięknie cyka a przez ostatnie dni może raz lub dwa było dobrze. Nowe świece, fajki cewek. Dodam ze zanim oddałem ecu nigdy nic się takiego nie wydarzyło :cry: Jedni mówią że czujnik wałka drudzy że może być od odmy itd... Panowie co sądzicie? może ktoś z was miał taki przypadek i coś podpowie. Pozdrawiam