Skocz do zawartości

malzer1

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malzer1

  • Urodziny 30.11.1959

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2007 E61 520D M47n2 , 1991 E30 316 M40, 2007 E86 3.0si N52
  • Lokalizacja
    ŚWIERADÓW ZDR.
  • Zawód
    Mechanik kierowca.

Osiągnięcia malzer1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam i odrazu opisuję co się dzieje - wskażnik paliwa cyfrowy pokazuje większą ilość paliwa niż faktycznie jest w zbiorniku a wskażnik poziomu paliwa bardzo wolno porusza się od poziomu połowy zbiornika do zera nie wiem czy na postoju tak się dziej ale taką sytuację miałem podczas jazdy (aż samochód stanął na autostradzie , na wskażniku cyfrowym pokazywał 286km. ) Brakło paliwa !!! Co to może być?
  2. Witam ponownie, problem rozwiązany - za niski poziom paliwa w zbiorniku wraz z problemem przepompowywania do drugiej połowy. Teraz muszę tankować do pełna. :cry: :cry: :cry:
  3. Panie Krzysztofie, ja nic nie pisałem o DPF czy jakich dusznościach ,nie wchodzeniu na obroty. Po odpaleniu chodzi normalnie. Ja stwierdzam - pompa wysokiego ciśnienie jest do wymiany. Na niskich obrotach nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia. Zawór ciśnienia przy podszybiu należy umiejętnie wyczyścić. Taka jest moja diagnoza .
  4. Sprawdziłem na inpie , żadnych błędów - dziwne , parametry w porządku bo przecież po uruchomieniu chodzi normalnie . Jest tak jak na początku - którą część wymienić lub jak sprawdzić jej defekt? :? :?
  5. Po czterech odpalaniach z połową pedału gazu chodzi jakby nigdy nic. obawiam się że coś muszę wymienić - pompa wysokiego ciśnienia lub zawór ciśnienia na szynie przy podszybiu. Co pierwsze ??? :) :) :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.