Skocz do zawartości

matijaz

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 523i 2005

Osiągnięcia matijaz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Kolego możesz mi napisać jakie błędy masz i objawy ?? Występują u Ciebie błędy referencyjnych pozycji wałków ??
  2. Dawno nic nie aktualizowałem, ale składałem silnik, a teraz jaki jest efekt: silnik chodzi cicho, ALE teraz znowu coś grzechocze w dolocie samochód pali dość ładnie, niestety czasami strasznie szarpie a czasem chodzi ładnie. Jak już pracuje w miarę równo to znowu jak dodam gazu tak do 3 tysi i puszczę całkiem to grzechocze w dolocie i potrafi zgasnąć silnik. Brat nasłuchiwał i wydaje mu się że to DISa ta co jest na wierzchu tak jakby latała bezwładnie. Teraz pytanie do was czy objawy jakie opisałem to może być uszkodzona DISa czy ona daje inne objawy. A i jeszcze jak już silnik zgaśnie to czasem nie chce odpalić dopiero wyłączenie zapłonu pomaga. Pozdrawiam i proszę o jakieś rady
  3. Będę się starał wrzucać foty na bieżąco Trzeba sobie radzić robione na szybko Fotki po zdjęciu misy Noi deser padnięta pompa oleju według mnie łopatki powinny być na stałe w zewnętrznym pierścieniu, a tutaj wypadają co powodowało że pompa się blokowała przynajmniej jak kręciłem grzechotką za rozrząd. W ogóle jestem w szoku, że to wszystko się nie zablokowało i pompy nie rozsadziło. Panewek jeszcze nie odkręcałem (burza przyszła) Ktoś mi powie że łańcuchy są wieczne (jeden i drugi używany wyciągnięte z silników)
  4. Odnośnie oleju motul 5w40 x-clean i normy C3 Po przetłumaczeniu zdania kann auch verwendet werden, wenn acea A3 empfohlen wird wychodzi na to że można lać ten olej. Na stronie motula też jest w proponowanych A odnośnie przyjazdu do mechanika to może być już ciężko poza tym staram się robić u brata z moją pomocą. sanek już nie ma
  5. Poznań to daleko mieszkam koło Krakowa taki kawał jechać bez mocy i jeszcze ze stukającym silnikiem to trochę słabo, poza tym już go rozbieram niedługo sanki lecą w dół i potem misa. A wiesz może jak się robi tą adaptację DME ?
  6. Aha czyli łatwiej i szybciej jest kupić nowy rozrząd i po prostu ustawić na blokady. Tak przy okazji co trzeba zrobić po takim ustawieniu rozrządu co trzeba adaptować oprócz valvtronica ? vanosy sie jakos kalibruje ? Może trzeba jakaś procedurę przejść w Iście ?
  7. Kiedy się robi tą korektę i w jaki sposób ?? z resztą pewnie sprawdzę z ciekawości jak rozbiorę jeszcze raz czy blokady pasują.
  8. Da się jakoś to zdiagnozować ?? na filmie chodzi jakby góra nie miała smarowania ? Stukanie słychać jakby koło pompy właśnie, na manometrze ciśnienie trochę skacze tak ma być ? I oprócz tego jak położę rękę na plastikowej obudowie filtra to czuć takie delikatne uderzenia Rozrząd robiony z blokadami nie da się go źle ustawić, rozciągnięty łańcuch jest jakiś sposób na sprawdzenie go ? vanosy powinny być dobre (przed wymianą wałków wszystko działało moc była brak błedów) ten olej ma tą normę https://www.motul.com/pl/pl/products/8100-x-clean-5w40
  9. To nie popychacze bo zostały wymienione na nowe może rozwinę trochę temat. Auto kupiłem niedawno już stukało tym cieplejszy tym bardziej. Po rozebraniu okazało się że to nie popychacze tylko wałek https://zapodaj.net/947c4052d7ea0.jpg.html https://zapodaj.net/1652d29c07af6.jpg.html wymieniłem wałek wraz z podporą na używany, ale nie zatarty przy okazji również popychacze komplet na dwa wałki. Po poskładaniu dałbym sobie prawie rękę uciąć że chodził cicho, ale następnego dnia coś takiego a na ciepłym inny telefon trochę słabo słychać bo wieje, ale to dalej to samo stukanie co na pierwszym filmie. Co wymieniłem jeszcze oprócz wałka to napinacz gdyż stary był rozleciany na trzy części trzpień sprężyna i śruba z gwintem. Następna rzecz to blokujący się rozrząd gdy kręciłem grzechotką musiałem czasem cofną z pół milimetra do tył i dopiero prztykło i poszedł dalej z obserwacji wyglądało jakby łańcuch się luzował naprzeciwko napinacza i to mogło być powodem, ale tak już było przed rozebraniem i chodziło więc poskładałem. Jeszcze film z ciśnieniem oleju z ciekawostek po odpięciu tego czujnika wkręceniu manometru nie zapaliło się nic na ekranie w BMW. Olej nowy motul 5w40 xclean. Dodatkowo ostatnio wydawało mi się że gdzieś koło 2 tysiecy obrotów czasem na ułamek sekundy można usłyszeć łańcuch. Na deser https://zapodaj.net/04990fdf316c7.jpg.html i brak mocy. Pozdrawiam
  10. Nie widziałem w impie takiej opcji można tylko kasować adaptację
  11. Witam Pacjent BMW E61 523i kod silnika n52b25 moc 177 km, silnik stuka od spodu tak jakby z przodu słychać go również na vacuum pompie wraz z podnoszeniem obrotów cichnie trochę, ale słychać. Ściągnąłem pasek osprzętu nic to nie dało. To moje pierwsze BMW więc na za bardzo wiem co to może być. Proszę o jakieś rady co gdzie sprawdzić (prawdopodobnie będę niedługo zrzucać miskę) bo sam już nie mam pomysłów. Pozdrawiam i dziękuję z góry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.