Witam. Mam problem ze swoją BMW E39 2.0 150 KM.. Samochód z dnia na dzień zaczął wyrzucać płyn chłodniczy.. Wyrzuciłem termostat, bo myślałem ze obieg mógł być zamknięty, wymieniłem pompe wody i nadal to samo. Silnik się grzeje, w zbiorniczku wyrównawczym rośnie ciśnienie w efekcie czego wylewa się przez korek. Odpowietrzałem pare razy, różnymi metodami... Węże gorące z obu stron, jednak gdy jechałem na próbę i zagrzało mi się pod samą czerwoną kreskę po otwarciu maski przewód z zbironiczka był bardzo twardy.. Sprawdzałem pokrywkę z oleju oraz bagnet - żadnych mazi.. Samochód nie stracił na mocy, odpala normalnie..w zbiorniczku wyrównawczym nic nie bulgocze .. ani na zimnym ani na ciepłym silniku, nie czuć w nim spalin, wszystko jest jak być powinno test barwnikikiem też wyszedł negatywnie.. Ma ktoś jakieś porady cóż mogło się stać? Jakie są szanse, że to uszczelka pod głowicą? Z góry dziękuję za odpowiedź