Skocz do zawartości

Przemek 1990

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320D

Osiągnięcia Przemek 1990

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jutro wstawiam do mechanika, dam znać jak czegoś się dowiem.
  2. F031291 Anglik po przekładce.
  3. Dzięki za odpowiedz. Wydaje mi się że w załączonych linkach przedstawiony jest aktywny układ kierowniczy. U mnie wszystko jest zupełnie inaczej, do silnika maglownicy wpinane są dwie kostki. Jedna 2-pin (dwa grube przewody) oraz druga 6-pinowa (trzy piny zostają wolne).
  4. Witam serdecznie - pacjent BMW E90 LCI z elektrycznym wspomaganiem kierownicy. Od kilku dni pojawia się problem z elektrycznym wspomaganiem kierownicy. Zaczęło się od tego ze dojechalem do pracy, zgasiłem auto i poszedłem do pracy. Po powrocie odpaliłem i niespodzianka - nie ma wspomagania. :x Pojechałem do domu, podpiąłem kompa i pojawiły się następujące błędy: CD-87 - nieznany kod usterki (błąd komunikacji CAN) 3F62 - prędkość pojazdu (z magistralii CAN), nieciągły Tego dnia już sobie odpuściłem, poszedłem spać. Teraz najlepsze - następnego dnia rano wsiadam, odpalam i wspomaganie działało bez problemu, do czasu aż nie zgasiłem auta. Po ponownym odpaleniu już nie działało. Sytuacja powtarza się od kilku dni - już teraz to w sumie loteria czy zadziała czy nie. Sprawdziłem wiązke od maglownicy czy nie jest przetarta, ale wszystko jest ok. Wykluczyłem też uszkodzoną maglownice, bo skoro raz działa, raz nie to problem jest gdzieś indziej. Miał ktoś z Was z podobną sytuacją? Może ktoś podpowie na co zwrócić uwagę? Z góry dziękuję za pomoc.
  5. Okej, znalazłem chwilę czasu i podłączyłem to wszystko, cztery zostały wolne. Po wciśnięciu kluczyka reaguje tak jak powinien i znów problem. Nie reaguje na przycisk 'start'. Tak jakby nie podawał prądu na rozrusznik.
  6. Mam odcięta wtyczkę z instalacji z auta przedliftowego. Zgadza się, kolory są te same, a z tymi pozostałymi (zostają cztery wolne przewody) co zrobić?
  7. Witam serdecznie. Niedawno klient zakupił BMW E90 LCI 2009r. bez silnika oraz skrzyni biegów. Z dokumentów wynika, że wcześniej był tam poliftowy silnik diesla o oznaczeniu N47. Ze względu na awaryjność w/w silnika Panu zależało, żebyśmy włożyli tam przedliftowy silnik M47 o mocy 163 koni. Klient dostarczył nam kompletny silnik ze skrzynią, komputer silnika, moduł CAS oraz kluczyk przypisany do modułu. Niestety problemy rozpoczęły się już na początku, mianowicie kostka, która wychodzi z wiązki i jest wpinana do komputera silnika różni się w wersji przed liftowej i poliftowej. W przedliftowym kostka posiada 18 kabelkow, w poliftowej 22. Tutaj moje pytanie, posiada ktoś schematy jak to przerobić? Proszę o wyrozumiałość, to mój pierwszy post.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.