Skocz do zawartości

vaywood

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D 2001 Anglik

Osiągnięcia vaywood

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zawór również nowy i dalej to samo. Po zrzuceniu kolektora okazało się że żadna ze świec nie podaje prądu. Nowe świece zamówione na jutro, dam znać czy problem się rozwiązał.
  2. Na nowej dokładnie to samo, firmy Pierburg. Problem jest taki sam czy to na rezerwie czy na pełnym baku. Zawor to kolejny koszt rzędu 350 zł. Nie bardzo mogę znaleźć jakie jest dojście do niego. Dam radę sam go wymienić?
  3. Witam, posiadam anglika e39 530d z 2001r ze zmapowanym silnikiem na 230km (taki już kupiłem). Problem jest następujący: po odpaleniu silnika i przygazowaniu do około 3000-3500 obrotów gdy silnik jest zimny, po puszczeniu pedalu gazu silnik sie caly telepie i nie może utrzymać wolnych obrotów, a co za tym idzie gaśnie. Drugim bardzo irytującym problemem jest brak mocy przy porządnym depnieciu np przy wyprzedzaniu i jednocześnie bardzo dziwny dźwięk (ciężki do opisania) przy około 3000 obrotów, auto jakby się wiesza w tym momencie, trzeba mu odpuścić gazu i dodać jeszcze raz to dopiero pójdzie. Na silniku widnieje blad 1260 pre-supply pressure monitoring. Sprawdziłem wtryski, są w dobrym stanie, żaden nie leje, przynajmniej tak mi powiedziano. Wymienilem olej, filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza, przewody podciśnieniowe. Wyczyscilem egr, Rozkrecilem turbo. Wstawiłem nowa pompę paliwa progową. Czy jest coś jeszcze co mógłbym sprawdzić, zrobić? Dodam że mieszkam w Anglii więc mam bardzo ograniczone możliwości jeżeli chodzi o mechaników, i nie posiadam żadnego komputera czy też oprogramowania do sprawdzania czegokolwiek w samochodzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.