Skocz do zawartości

Mav320d

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 320d 2002 E46

Osiągnięcia Mav320d

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za link. Mam dostęp do oryginalnego softu BMW wiec zdążyłem sobie już sprawdzić jak na to patrzy BMW. Problem polega na tym, ze stabilizatorów jest ok. 8 rodzajów ( różne indeksy) a nawet ETKA nie pokazuje dokładnie, jaki był stosowany fabrycznie w tym aucie. Dodatkowo stabilizator nie posiada nabitych numerów części na sobie wiec nawet nie mogę sprawdzić czy ten który mam jest od 2.0 l diesla. Moim głównym problemem jest kształt stabilizatora i zastanawiam się jaki był oryginalnie w 320d. Pomijając kwestie jego grubości to właśnie jego ułożenie względem obudowy wentylatora jest kluczowe dla mnie. Także jeżeli ktoś kiedyś wyciągał stabilizator albo mógłby mi cyknąć fotkę zawieszenia z przodu z widoczna obudowa wentylatora to będzie to dla mnie super pomocne
  2. Cześć wszystkim, Niedawno dołączyłem do grona posiadaczy e46 i zaczynam powoli doprowadzać auto do stanu używalności. I pojawił się pewien problem, na którego nie mogę znaleźć rozwiązania pomimo ze przekopałem się przez forum. Moja samochód (320d 150 KM) miał uszkodzona obudowę wentylatora chłodnicy z żaluzjami. Brakowało w niej dolnej części + dwóch żaluzji. Pomyślałem ze może to następstwo uderzenia w coś zderzakiem. W związku z tym postanowiłem zakupić druga, sprawna i podmienić ten drobiazg. Wczoraj zabrałem się za demontaż i okazało się, ze nowa cześć nie dochodzi do końca szyn z boku i wentylator nie zaczepia się w ucho pod chłodnica. Okazało sie, ze rzeczona obudowa blokuje się drążek stabilizatora. Zdjąłem z obejm, wcisnąłem żałuje na swoje miejsce ale nie mogę w żaden sposób spasować stabilizatora tak żeby pasował z obudowa. Podejrzewam, ze uszkodzenie poprzedniej obudowy nie było przypadkowe tylko było następstwem zamontowania innego niż oryginalny stabilizatora przedniego a niepasująca obudowa została skrócona, tak żeby pasowała. Pozwoliłem sobie zajrzeć do ETK i podpatrzeć jak powinien wyglada c stabilizator do mojeg auta i faktycznie na rysunku w ETK jest on jakby dodatkowo wygięty a mój w samochodzie jest prosty. Podejrzewam ze to właśnie wygięcie powinno powodować ze pasuje w ww. Obudowę. Teraz moje pytanie - jak powinien wyglądać oryginalny stabilizator przedni do e46 i w jaki sposób on przechodzi nad/pod obudowa wentylatora? Ma ktoś może jakieś zdjęcia swojego podwozia? Dodam, ze moja e46 nie ma. M pakietu a jedynie sportowe dostosowanie podwozia i jest manualem bez pakietu na złej jakości drogi. Chętnie kupiłbym drugi, pasujący stabilizator ale patrząc w ogłoszenia są głównie takie jak mam i zastanawiam się jaki powinien pąsowac do takiej konfiguracji. Żaluzje silnika mam oryginalne z 320d i obudowa jest identyczna z ta która miałem w aucie tyle, ze cała.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.