Skocz do zawartości

zygii

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G01 X3 Xdrive 20i (poprzedni)
    G31 530I Xdrive (poprzedni)
    G45 X3 M50 (odebrany)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zygii

  1. Bardziej mi chodziło o przepięcie biegów, ale nie będę dyskutować bo jak widzę kolega wyposażony w zupełnie innej klasy samochody
  2. Z tego co zaobserwowałem, hałas jest wyższy powyżej 130km/h, ale to przecież SUV więc cudów raczej nie można oczekiwać.
  3. Dokładnie tyle trwał transport: 23.05 produkcja a 08.07 rejestracja. Też się martwiłem, że samochód będzie okrojony, ale jest w pełni zgodny z konfiguracją (adaptacja, zaciski sportowe, czerwone, BMW Live Cockpit Professional, ogrzewanie postojowe, systemy asystujące kierowcy Professional, itp.). Nic nie jest wycięte.
  4. Powiem tak, chciałem pozostać przy nowej piątce, ale po testach hybrydy 530e (brak 530i) i jakości plastików (min. drzwi) w porównaniu do G31 i cenie zakupu 530e i X3 M50 wybór był prosty. W mojej ocenie mimo zawieszenia adaptacyjnego w X3 komfort jazdy w piątce jest wyższy (szczególnie na progach zwalniających) no i oczywiście 5 ma mniejsze spalanie (średnie spalanie z 3 lat miałem 8,9 litra/100km w X3 na razie 10,5 litra/100km). Jak użytkujesz 5 z mild hybrid to czasami można było natrafić na lekkiego laga, tu nie ma mowy o jakimkolwiek. To jest trochę tak, słyszy się, że generalnie samochody typu M50 (czyli nie pełne M) to taki kompromis między użytkowaniem na co dzień i możliwościami nazwijmy to sportowymi. I dziś mam takie same obserwacje. Przy ustawieniach Sport Plus samochód jest tak narowisty jak niemal pełna Mka. Zupełnie inna kultura pracy silnika, szybsza zmiana biegów, itp. Ta wersja jest bardziej "zbita", prowadzi się zdecydowanie bardziej pewnie. Banan nie schodzi z twarzy, a te klamki o których się tak często mówi przestają być istotne Tak przy okazji nowa X3 ma też nowe rozwiązanie dotyczące Digital Key Plus (NCF/UWB) otwieranie/uruchamianie samochodu za pomocą Iphone/lub telefonów z androidem bez konieczności noszenia kluczyka Keylees. Powyższe dwie technologie są zdecydowanie bardziej (jeśli nie w pełni) odporne na kradzież "na walizkę". Niestety nie ma możliwości indywidualnego ustawiania typu zawieszenia dla wszystkich trybów. Takie ustawienia jest tylko możliwe w Sporcie.
  5. Tak, dostawa zaplanowana na początek Lipca i 08.07 samochód zarejestrowany. Produkcja 23.05 USA. Ale podobno jest jakaś akcja serwisowa na zagłówki i nie wydają samochodów.
  6. Dokładnie masz racje, folia zdjęta i wszystko wróciło do normy Już kupiłem folie z otworami na sensory. O dziwo firma, która kładła folie PPF nie wiedziała o tym problemie. Zastanawiam się ile samochodów wyjechało z takim problemem
  7. Słuchajcie to jak z tym system bmw "driving assistant professional" jest. Odebrałem nową X3 G45, testuje i po zatrzymaniu w korku zaczyna migać Aktywny tempomant adaptacyjny i samochód sam nie rusza, mimo trzymania rąk na kierownicy i patrzenia na ekran? Trzeba nacisnąć gaz lub przycisk na kierownicy po lewej stornie +/_ od zwiększania/zmniejszania prędkości. Czy to jest normalne ? Czy u Was jest podobnie ? IMG_0013.mov
  8. Mam używam na każdym samochodzie i uważam, że cały front wraz z lusterkami to niezbędny dodatek, tym bardziej, że nie raz folia uratowała mnie przed otarciami, kamykami, itp. W szczególności na czarnym lakierze. Jak dla mnie ceramika to taki lepszy wosk.
  9. X3 M50 zamówiona w Październiku 2024. Dziś nadany Vin, brak informacji, że samochód dotknęły restrykcje (pakiety M-Pro, itp.). Produkcja Spartanburg USA. Z tego co mówił dealer gorzej sprawa wygląda z silnikami 20d, 20i z RPA. Klient ma zamówiony samochód w tym samym terminie co ja i data produkcji przesunięta na tydzień 50 (grudzień 2025).
  10. zygii

    Zwichrowane tarcze

    Wydaje się, że tak. Na dziś przejechane prawie 3 tys km i jest ok. Nowy zacisk przeszło 2 tys zł ...plus nowe tarcze
  11. zygii

    Zwichrowane tarcze

    Temat wydaje się być "na dziś" rozwiązany ...wymiana zacisku prawego koła. Przejechane około 500 km i na razie jest ok.
  12. zygii

    Zwichrowane tarcze

    Miesiąc temu już toczyłem i było idealnie "na chwilę" ...:(
  13. Dziś w salonie BMW porównałem w rzeczywistości kolor Frozen Grey z Sophisto Grey z nałożoną folią matową nałożona na próbkę klapki wlewu paliwa. Różnic brak więc decyzja jest będzie folia PPF Matt. ps Każdy nowy samochód zawsze zabezpieczam (przynajmniej front samochodu) folią PPF i gorąco polecam takie rozwiązaniem w szczególności na ciemnych kolorach. Zabezpiecza przed odpryskami kamieni i drobnymi odpryskami (po prawie trzech latach maska jak nowa).
  14. zygii

    Zwichrowane tarcze

    Trzeci raz mam problem z przednimi tarczami hamulcowymi - bicie przy hamowaniu. Hamulce w wersji M. Za każdym razem wymieniane tarcze i klocki przez ASO. Problem pojawił się przy przebiegu ok 45 tys km (dziś ok 58 tys km). Raz wymienili piastę i był spokój na jakie 4 -5 tys. km ale problem ponownie powrócił. Zastanawiam się czy to może być problem z jakością tarcz ? Macie może jakieś przemyślenia/doświadczenia ...?
  15. Napisz proszę coś więcej o macie, jak się użytkuje, czy rzeczywiście jest tak ciężki w użytkowaniu. Lakiernicy, firmy detalingowe odradzają tego typu lakiery. Zastanawiam się nad "zmrożeniem" lakieru folią PPF.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.