Skocz do zawartości

michallek999

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 118i , 2.0 benzyna, rok 2005 - E87

Osiągnięcia michallek999

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nowy silniczek valvetronika z sklepu .
  2. Witam. BMW 118i , bezyna, rok 2005, silnik 2.0 -129 KM, przebieg 160 tys km. Nie posiadam diagnostyki specjalistycznej do BMW. Nie przebywam aktualnie w PL. Mam jedynie OBD2 - pokazuje mi pierwszo błąd P101B, po przejechaniu (60-80 km) wyskakuje żółta kontrolka zamalowana do połowy check engine oraz wyskakuje błąd P1061. Wcześniej błędy te pokazywały się po około 400 km, teraz pokazują się coraz częściej. Około pól roku temu wymieniony valvetronik (wg mechanika zaadaptowany), zmieniony olej, wyczyszczone sensory MAF, MAP, 2 Vanos . Nie czuje żeby auto traciło na mocy, obroty nie falują. Jedyne co zaobserwowałem to większe spalanie 9,9 l/ 100km , wczesniej było 8,7l/ 100 km. Jeżeli coś jeszcze mogę sprawić to dajcie znać. To podam wartości lub obserwacje. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  3. Włączyłem ukryte funkcje menu BMW oraz ustawiłem kanał7,0 (temperatura silnika). Przejechałem około 120 km - temperatura podczas jazdy wahała się od 74-86 °C. Zatrzymałem się po 60 km zobaczyć jaka będzie temperatura podczas postoju.Postój trwał do 5 min. Temperatura wzrosła do 90 °C( nie wyłączałem auta) , lecz jak tylko ruszyłem spadła do 76 °C. Możesz napisać jak zaadaptować siłownik valvetronic'a?
  4. Kontur CHECK ENGINE wypełniony po przekątnej na żółto.
  5. Witam posiadam BMW E87- 118i, 129 km, 2005 r. Wyskoczył mi błąd Check engine {zdj poniżej}. Po usunięciu błędu, błąd po kolejnych 400 km znów się zapala :( Auto posiadam od miesiąca. Auto nie traci na obrotach. Nie zaobserwowałem innych zmian. . Auto zostało podłączone pod komputer. Błędy: 2A6B- VALVETRONIC, POWER LIMITATION, SERVOMOTOR- moc serwomotor ograniczenie 2A61- VALVETRONIC, ADAPTATION- VALVETRONIC ADAPTACJA 1 2EFE- ELECTRONIC FAN- WENTYLATOR ELEKTRYCZNY 2F17- ENGINE OIL TEMPERATURE, AT TIMES TOO HIGH- TEMPERATURA OLEJU SILNIKOWEGO ZBYT WYSOKA Proszę o pomoc. Co może być powodem tych błędów...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.