Skocz do zawartości

Hajdukowiec

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d N47 177bhp 2008r M pakiet

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hajdukowiec

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję. Jutro dzwonię do M Auto w Katowicach złożyć reklamację bo dostałem zregenerowaną przekładnie pewnie a moja została w firmie. Spróbuję wyperswadować lawetę te 200km do ich serwisu i wtórną naprawę. Niepojęte eh...
  2. Zdjęcie mojej maglownicy: https://photos.app.goo.gl/p2ea2hpdcQod2gdB6 Schemt: https://photos.app.goo.gl/sfP7urJp3CEymTo37 Podociskałem połączenia i nic. Rozepne wtyczki i poprawie styki. Przekładnia była oddana do regeneracji 10 dni temu. Teraz takie cuda. Jest to elektryczny układ wspomagania EPS. Jestem 200km od katowic i nawet ci z serwisu co regenerowali ją nie będą mogli podjąć się reklamacyjnej naprawy. Kabel OBD zostawiłem w domu a teraz lany poniedziałek. Auto stoi pod Cirkle K. Mogę tak bez wspomagania pod dom chociaz podjechać? Nie zepsuje sie nic? Czy mógłby sie zepsuć silniczek?
  3. A w którym miejscu jest? Ewidentny brak prądu!
  4. Nagle brak wspomagania, zaświeciła się żółta kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem i wspomagania brak! Kod błędu to CC-ID 385 czyli Steering Assistance Failed. Komputer z kablem i ISTA-D został w Katowicach a ja daleko u rodziców w Gorlicach na święta. Moje to 06.2008r e90 320d 2.0 N47 Dopiero maglownica po regeneracji tydzień temu! Pomocy!
  5. Jade po taki rezystor i jutro skasuje błąd! Dzieki!!!
  6. Cześć. Miernik wykazał prawidlowe napiecie wszystkich napinaczy, rozpiąłem wszystkie okablowania z akumulatora i tylnych napinaczy, spsikałem kontaktem i złożyłem do kupy. Błędu nadal sie nie da skasować, błąd stały. Podobno klema może być wadliwa mimo, że ładunek nie został wystrzelony - nie jest to jednak pewne. Mechanik powiedział, że za 2 tygodnie bedzie mozna podjeżdżać dopiero. Czy macie jakieś rozwiązania? Może kupić klemę, sprawdzić a jeśli nie pomoże to odesłać spowrotem? Co sądzicie. Naprawdę nikt nie miał wcześniej tego problemu? Pozdrawiam!
  7. Wtyczki i miejsca wtyku na obu napinaczach spryskane kontaktem i wpięte porządnie - nic nie zmieniło sie. Ratujcie bo serwis chce 400-500zl.
  8. Właśnie oprócz tych wtyczek do napinaczy nie mam dostępu do żadnych innych. Czytałem o tym na forum ale to wszystko tak zabudowane porządnie. Chodzi o te wtyczki do napinaczy?
  9. Dzień dobry, Trzy ikonki na blacie: zapięcia pasów, poduszki powietrznej mała ikonka, poduszki powietrznej duża na środku. Diagnostyka trzema komputerami wykazała komunikat: - napinacz pasa bezpieczeństwa, tył lewa strona - naciągły - zwarcie z masą Zdjęcie: https://imgur.com/0cpSJbS Kupiłem nowy napinacz, wpiąłem, pojechałem na warsztat żeby skasować błąd - nie dało się, nadal istnieje. Kable czyste, połączenie sprawdziłem, nic nie jest sparciałe. Serwis krzyczy 140-200zł za diagnostykę i ewentualną naprawę tej elektryki w granicach 180zł o ile nie będzie potrzebna tego wymiana. Nie mogę zaliczyć przeglądu z tym, jest lipa po całości a nie wierzę, że taka bzdura może kosztować setki złotych. Napinacz kupiony w internecie i mogę go zwrócić, ten poprzedni wygląda tak samo. Załączam zdjęcie bezpieczników, zaznaczony przeze mnie obszar to miejsce na bezpiecznik 10amp dotyczący ikonki zapięcia pasów (wg schematu) - niema go tam. Zdjęcie bezpieczników: https://imgur.com/omEx1z8 Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.