Skocz do zawartości

Zello

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    limanowa

Osiągnięcia Zello

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie, Katalizator mam wycięty, wydech zrobiony na prosto, ale kiedy sonda sie rozpadła (obudowa sondy) żeby ją wyciągnąć musiałem rozcinać wydech jest już ogólnie pocięty i pospawany w kilku miejscach, może przez to sonda źle działa czy coś podobnego??? Czasami jak szybko zmienie bieg samochód jakby strzela. Może to przypalone zawory?? Samochód dawniej jeździł na gazie (na reduktorze czyli tym zwykłym najstarszym) Ja już od roku to wywaliłem z samochodu. Moze nie powinienem był wyciągać katalizatora? A co myślicie o tym, że czujnik temp. jest padnięty i nie odłancza ssania i dławi ją jak sie nagrzeje??? Obadam tych kilka spraw a potem auto oddaje w ręce jakiegoś mechanika i niech sie bawi, ja tylko mam już dosyć wymieniania nie potrzebnych rzeczy, wymieniłem już kilka rzeczy zupełnie nie potrzebnie.... A silnik dalej nie chodzi jak powinien, odkryłem jeszcze pewną ciekawostke, jak odkrece korek od wlewu oleju do silnika jak samochód jest włączony, to spadają mu obroty. Moze ma za małe ciśnienie i silnik jest do generalki, na liczniku mam 262.000km ale chyba rzeczywisty ma 362.000km Tyle,że kompresja była sprawdzana i ponoć jest taka jak być powinna....
  2. A powodem tego wszystkiego może być komputer???? Sprawdze jeszcze ten czujnik temperatury. Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje?
  3. Witam wszystkich Mam bmw e36 coupe z roku 92/93 z silnikiem 1.8is Samochód nie wchodzi na obroty kiedy silnik sie zagrzeje bo na zimnym chodzi tak jak powinien, po osiągnięciu odpowiedniej temperatury zaczyna strzelać isłabnąć, co robić? Wymieniłem ju ż sonde lambda, przepływomierz i dalej to samo. dwie świece były zalane olejem wymieniono mi je na nowe i dalej to samo, elektronika cała jest ok bo wpinałem w komputer już kilka razy (błędów brak) kompresja w silniku ok bo 14:15 czy jakoś tak mi mechanik powiedział, niemam pojęcia już co robić. Czy miał ktoś podobny problem??? Prosze o jakieś rady. Z góry dzięki.
  4. Ja ma dla Ciebie podpowiedź bo w moim m43 jest to samo..... Oddałem do mechanika i naprawił to w końcu (zeszło mu ponad pół dnia) . Na poczatek uszczelnij gumę przepływomierza (mi pomogło), Sprawdź wszystkie kable czy nie są poprzecierane lub przyniszczone. Sprawdź sprawność przepływomierza. Przepatrz cały układ kabli do pompy paliwa. U mnie to właśnie to powodowało falowanie i gaśnięcie silnika. Przeczyść także silnik krokowy. Zajmuje to chwile czyścisz go specjalnym preparatem do płukania gaźników lub benzyna.... Najlepiej zleć to mechanikowi, daj mu jednak te wskazówki, szybciej mu pójdzie. Ja ciesze sie,że mój mechanik do tego doszedł i mi to naprawił bo miałem już tego kompletnie dość, tym bardziej,że mi gasła a pewnego pięknego wyżej opisanego wieczoru po prostu nie odpaliła..... :cool2: Powodzenia P.S Falowanie to przypadłość w M43 kogo nie pytam to w modelach zarówno od 92 do 93 jak i tych z końca serii e36 dzieje się tak samo....
  5. no oby, oby bo wtedy to człowieka szlag trafia jak ludzie patrza a ty w BMW i nie możesz odpalic.... Ehhh :/ Zobaczymy co mechanik powie tylko znowu ten hol..... :worried: Świece właśnie zamówiłem, wymienie może coś pomoże.
  6. Moim zdaniem pompa paliwa niema tu nic do rzeczy bo pompa tylko zasysa benzyne w ciągu pierwszych trzech sekund..... a mi normalnie silnik odpala,ale nie reaguje na pedał gazu... dodaje gazu a ona nic..... i tak pada. ;/
  7. U mnie tak samo tylko jeszcze gorzej.... Samochód dostaje swira po jakimś czasie... chodzi normalnie potem obroty mu spadają nawet do 700 po czym silnik sie ratuje i podnosi je nawet do 1500..... Ale wczoraj to już miałem kompletną przygodę.... Niewiem czy to od tego sie zaczeło,ale jadąc na 3 biegu nagle zaczeło nią szarpać i zgasła totalnie na benzynie nie mogłem jej wogóle odpalić. Na gazie poszła ale tylko przez chwile...... Zostawiłem na parkingu. Dzisiaj rano wstaje, ide po samochód z myślą że może uda sie ją odpalić. I silnik zaskakuje ale momentalnie gasnie..... Niewiem co mu jest mój mechanik mówi tylko, przywieź to zobaczymy na komputerze, może to wina komputera silnika. (także dolewałem środków czyszczących wtryski) Ostatnio jedziłem tylko na benzynie..... Naprawde niemam pojecia. Zaznaczam iż posiadam BMW coupe rok 1992 silnik 1.8is. Jak by ktoś wiedział coś na ten temat także prosze o pomoc.
  8. Witam, mam problem ze swoim bmw 318is coupe rok 1992. Faluje na niskich obrotach góra dół i nie zawsze.... chwile chodzi normalnie a potem ponownie faluje od 300obr aż do 1300obr..... Niemam pojecia co z tym robić??? Wymiana silnika krokowego coś da??? Mechanik mówi że jest on dobry. Moze któryś z forumowiczów mial coś podobnego??? Będe wdzieczny za jakiekolwiek info. pozdrawiam[
  9. Zello

    problem z ABS

    Gadał głupoty. Kontrolka od okładzin hamulcowych wygląda inaczej niż ta od ABS. Wystarczy wykasować zmiane serwisową.... Czyli wykasować w komputerze wymiane okładzin klocków hamulcowych. Jeżeli padł Ci ABS to może tak jak u mnie masz do wymiane czujnik abs przód lub tył lub cały ABS. Działa Ci wogóle ten ABS??? Jak tak to może skasuj bład ABSu????
  10. Witam. Mam problem z falowaniem na niskich obrotach obroty skaczą góra/dół na jałowym biegu....samochód posiada instalacje gazową, ale faluje i na PB i na LPG. Czy może to być wina zanieczyszczonego silniczka krokowego??? Czy wystarczy go przeczyścić czy lepiej kupić nowy??? A być może to sonda? Co o tym sądzicie??? Proszę o radę. POZDRAWIAM i z góry dzięki za wszystkie posty. :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.