Panowie problem rozwiązany, po remoncie silnika wszystkie uszczelki, łożyska, podkładki, śruby i oczywiście czujniki były dobierane przez Realoem. Pasowało jak ulał ALE! czujniki temperatury w moim silniku są dwa, jeden idzie na kompa, a drugi na zegary, a ja miałem wymieniony licznik na inny, a do tego licznika, pewnie od innego silnika, idzie inny czujnik ( jedno pinowy ) Sprawdzajcie co było wcześniej!!!! bo nigdy nic nie wiadomo, czujnik który pasuje do mojego licznika był jak wcześniej pisałem jedno pinowy (mase brał z silnika) i na gwint M14, a w głowicy jest gwint M12!, trochę przeróbek, ale działa! I jak podejrzewałem zawiniła pierdoła, koszt 25 zł, ale wiedza mechanika 200 zł Więc każdy kto skorzysta z tego posta po trzy dychy dla mnie :D Co do poziom paliw, podejrzewam pływak, będę wymieniał na inny, jak ogarnę to też dam znać