Skocz do zawartości

Sławoj Bro

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sławoj Bro

  • Urodziny 07.07.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E34 525i 1989
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Sławoj Bro

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No, no wiadomo, wiązki mam wiec spoko tylko mi brakowało schematów, dzięki wielkie
  2. Witam wszystkich serdecznie Chcę dołożyć szyby w prądzie i widziałem na YT jakiś filmik jak podłączyć przednie szyby na przekaźnikach, mówił ze na forum jest cały schemat, ale przeczytałem całe i nie znalazłem. Jest ktoś w stanie wysłać mi taki schemat na wszystkie szyby? Będę bardzo wdzięczny i zaoszczędzi mi czasu przy montażu i dorabianiu wiązki. Z góry serdecznie dziękuje
  3. Panowie problem rozwiązany, po remoncie silnika wszystkie uszczelki, łożyska, podkładki, śruby i oczywiście czujniki były dobierane przez Realoem. Pasowało jak ulał ALE! czujniki temperatury w moim silniku są dwa, jeden idzie na kompa, a drugi na zegary, a ja miałem wymieniony licznik na inny, a do tego licznika, pewnie od innego silnika, idzie inny czujnik ( jedno pinowy ) Sprawdzajcie co było wcześniej!!!! bo nigdy nic nie wiadomo, czujnik który pasuje do mojego licznika był jak wcześniej pisałem jedno pinowy (mase brał z silnika) i na gwint M14, a w głowicy jest gwint M12!, trochę przeróbek, ale działa! I jak podejrzewałem zawiniła pierdoła, koszt 25 zł, ale wiedza mechanika 200 zł Więc każdy kto skorzysta z tego posta po trzy dychy dla mnie :D Co do poziom paliw, podejrzewam pływak, będę wymieniał na inny, jak ogarnę to też dam znać
  4. Raczej nie, ale brałem to pod uwagę i zmieniałem wtyczki i też nic nie pomogło
  5. Witam wszystkich mam taki sam problem, po remoncie silnika przestal działać poziom paliwa, zatrzymał się na 40 l i temperatura silnika. Po załączeniu zapłonu wskazówka poziomu paliwa skacze na wskazane 40 l, a temp silnika delikatnie się wzrusza. Dodam, że przed remontem wszystko działało si, silnik wyjety z budy, ogarnięty i zamontowany, wszystkie czujniki nowe, przewody przedzwonione, zwarcie nie wystąpiło, bezpieczniki dobre, zegary podmienione i nic, do czujnika który idzie na zegary podałem osobną masę, też nie pomogło. Podobno jak tylne światła nie działają to właśnie tak oznajmia to samochód i faktycznie wiązka to tylnej klapy była walnieta, po naprawie efekt pozostał. POMOCY, nie wiem już co robić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.