Witam Mam problem z geometrią kół w moim 330xd. Lewy przód ucieka o 1 stopień w efekcie czego auto skręca w lewo podczas jazdy, ściera opone i strzela przy mocnym skręcaniu. Mechanicy którzy robili zbieżność nie potrafili stwierdzić co może być przyczyną, choć zakład 'specializuje' się w zawieszeniach. Cytując gościa z wąsem "Auto jest po incydencie, trza wymieniać po kolei, jeździć obserwować". Auto mam od niedawna, nie znam jego szczegółowej historii. Bite poważniej nie było, zapewne lewy przód spotkał się z krawężnikiem i coś się zepsuło. Od czego zacząć wymianę? Co odpowiada za kąt pochylenia? Zwrotnica > Kolumna > Wahacz ? Czy może drążek, jakieś tuleje? Czy może jeździć po mechanikach aż znajdzie się ktoś na tyle ogarnięty, że będzie potrafił zdiagnozować problem? Na ten moment jestem na tyle zdesperowany, że mam ochotę kupić i wymienić cały przód samochodu, byleby działało. rysunki techniczne http://www.realoem.com/bmw/pl/partgrp?id=EP71-EUR-12-2002-E46-BMW-330xd&mg=31