Skocz do zawartości

turbanski

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    szukam dopiero ;)

Osiągnięcia turbanski

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jak masz wyciek to pewnie i mało płynu w ukłacie . Jak kręcisz kierownica i odkręcisz korek , płyn masz spieniony ? W aucie które oglądałem też było słyszalne trzeszczenie przy skręcaniu a płyn był różowy i spieniony - w kolorze jogurtu pitnego. Mechanik stwierdził że pewnie ktoś dolał złego płynu i albo trzeba będzie tylko wyczyścić układ albo całapompa do wymiany. Czy to może być prawda? Czy to jakiś poważniejszy problem? Bo po wymianie pompy, ewentualnie wyczyszczeniu układu mam jeszcze oglądać to auto....
  2. Dzięki. A jak Ci się sprawuje ten silnik ? Bo opinii mnóstwo...
  3. Cześć, Mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałośc ;) Mam możliwość kupić od znajomego mechanika BMW 318i 143KM. 2003r. Przebieg 220 tyś. Znajomy przywiózł niedawno to auto z Niemiec. Podobno odkupił od ostatniego właściciela. Jeszcze nie widziałem papierów. Karoseria w stanie idealnym. Nigdzie nie znalazłem ani jednego purchla. Brak śladów wycieków. Dyfer też suchy. Silnik chodzi równo. Nie faluje. dźwięk czysty. Nie słychać zgrzytów przy delikatnym naciśnięciu gazu. Wkręca się ok. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Niepokoi mnie podwozie. Wrzucam link do zdjęć. Czy taka rdza na sankach i układzie zawieszenia jest normalna? Czy to już coś czym należy się martwić? Czyścić to i zabezpieczać czy nie warto? https://drive.google.com/open?id=1OOPfjOmdBfteXZTjvurzXCO8c_nYZ5PL
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.