Skocz do zawartości

Blink25

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320d

Osiągnięcia Blink25

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Blink25

    Problem z Ładowaniem aku

    Na plusie awaryjnego rozruchu (tego pod maska ) juz jest tylko 12V podczas pracy silnika. Jutro bede jeszcze sprawdzal czym to moze byc
  2. Blink25

    Problem z Ładowaniem aku

    Tak Moge tak zrobic jak piszesz ale to pewnie dopiero w sobote bo brak czasu. Chodzi mi głownie o to ładowanie ze ginie 2V i nie wiem gdzie szukac.
  3. Blink25

    Problem z Ładowaniem aku

    Witam Od kilku dni mam problem z ładowaniem akumulatora, sprawdzałem miernikiem napiecie na kołkach aku 12,3V na zgaszonym silniku. Na drugi dzien juz było ponizej 12v i auto w ogole nie zakreciło to normalne??? Na uruchomionym silniku napiecie na aku ponizej 12v cały czas... pomyslalem ze problem z alternatorem ale zmierzylem napiecie bezsposrednio na nim i wynosi caly czas lekko ponad 14v , wiec po kolei sprawdzilem klemy, tą kostke przy alternatorze bo myslalem ze tam jakis kabelek ulecial ale jest wszystko ok. Nastepnie zmierzylem czy nie ma jakiegos zwarcia, miernik wykazał 0,20A i pytanie czy to dobra wartosc ? Wymiana aku chyba teraz nic nie da jesli od altka do aku ginie ponad 2V ... Kable od alternatora wydaja sie byc ok , chociaz nie jestem do konca pewny bo gdzies głebiej znikaja pod pokrywa . Zauwazylem jeszcze ze od cewki do rozrusznika na kablu jest jakby stopiona izolacja , tylko co dalej z tym robic ? Pozdrawiam .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.