Skocz do zawartości

Pow3r1523

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    m42b18 e36

Osiągnięcia Pow3r1523

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Super, dzięki bardzo za treściwy poradnik. A co do motoru jakieś przemyślenia?. // dokręcanie spowrotem śrub od łożyska jakie momenty czy na oko bez przesady , jak dokrecales?
  2. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=120678&sid=9b4ff24febfe4de0e1802e961dd5b4a8 Witam, chciałbym zasięgnąć rady osób bardziej doświadczonych ode mnie.. Mógłby mi ktoś wskazać gdzie znajduje się uszczelniacz wybieraka [ 23128677736 Pierścień uszczelniający 15X21X5 ] Na schemacie real-oem jest obok rysunku i ciezko mi wydedukować gdzie go znaleść na skrzyni/wybieraku.. Skrzynia jest zapocona i przymierzałbym się do wymiany uszczelniacza skrzynia-wał oraz wybieraka. http://bankfotek.pl/image/2127902.jpeg foto nie moje. Żeby nie zakładać nowego tematu dopisze tutaj. Zauważyłem ze znika mi olej, pod autem okazało się że dół silnika jest zapocony. Wydaje mi się że obudowa rozrządu do wymiany uszczelki + wału przy okazji. Jak myślicie ? Co do odpowiedzi typu uszczelka pod głowicą - temp. trzyma, nie grzeje się , w płynie chłodniczym nie ma oleju a w oleju nie ma płynu,nie kopci ,nie ma masła pod korkiem. Robiłem test na obecność CO2 w układzie płynem rekatywnym i jedyne co po 5min gazowania i bombelkowania to cisnienie sie podniosło i wybiło płyn chłodniczy do naczynia z płynem reaktywnym a kolor pozostał taki sam jak był. Niżej zamieszczam zdjęcia : http://www.bankfotek.pl/image/2127903.jpeg http://www.bankfotek.pl/image/2127904.jpeg I motor -M42B18 http://www.bankfotek.pl/image/2127905.jpeg Liczę na jakiekolwiek porady, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.