Skocz do zawartości

rafalo32

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia rafalo32

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam kurcze nie moge sie dowiedziec w sklepach jaki powinien byc akumulator do BMW E34 525 benzyna M20 12V z klimatyzacja pelna elektryka, jedni mowia 75Ah inni mniejsze jaki powinien byc ? czy ktos moze wie ?
  2. Adzio dokladnie tak jak mowisz ludzie po co wy kupujecie bmw ? zeby jakies fuszerki odwalac ??? tak to mozna sobie naprawiac chlodnice w maluchu :P BMW to powazne auto a nie jakies byle gowno nie robcie dziwnych zeczy itp :)
  3. Apropo specyfikow to nie nalezy dolewac zadnych gowien bo to teoretycznie uszczelnia ale rowniez zapycha kanaliki nie polecam.
  4. rafalo32

    Licznik

    Witam. Moje BMW to model E34 525 M20 1988r.Mam problem z licznikiem kilometrów, działa licznik który można kasować a nie działa ten główny który liczy całość przejechanych kilometrów czy ktoś może mi w tej sprawie pomóc ? dodam że liczniki są elektroniczne, licznik zatrzymał się na 296000.
  5. Co do ogrzewania to tak jak koledzy wspomnieli sprawdz czy dziala termostat pozniej sprawdz czy nie ma nawet najmniejszego wycieku z wezy badz chlodnicy bo w tym momencie bedzie sie uklad zapowietrzal a jak juz bedzie wsio sprawdzone to musi byc bardzo dobrze odpowietrzone nie na sztuke tylko jak nie wiesz jak to zrobic to jedz do fachowca ktory sie zna na bmw nie do jakis popaprancow ktorzy ci powiedza ze juz jest odpowietrzone BMW ma skomplikowane odpowietrzenie i jak tylko zle odpowietrzysz to bedzie lecialo letnie powietrze. Pozdrawiam
  6. Witam na terery jest wypas warsztat ale jest tez na Krzymienieckiej 2 tez jest to serwis BMW nie jakis warsztat podworkowy sam tam naprawiam jak nie ma terminow na Teresy
  7. rafalo32

    dlawienie silnika

    Witam no i znow problem :? dzis strzelil mi gaz po raz 1 nic nie uszkodzilo naszczescie przeplywomierz wporzadku ale mam problem z jazda mianowicie jak chce dodac mocniej gazu auto tak jak by sie dusilo tzn dostawalo lewe powietrze tak mi sie wydaje czy macie jakies porady ?
  8. rafalo32

    Ogrzewanie

    Mam pyt posiadam bmw 525 88' w pelni wyposazona i chodzi mi o ogrzewanie ktore znajduje sie miedzy przednimi fotelami czy jest to ogrzewanie czy tylko od klimy bo na tyl leci mi tylko zimne powietrze
  9. rafalo32

    Czy był silnik 2,8?

    Oczywiscie ze do E-34 nie bylo nigdy silnikow 2,8 , chyba ze ktos zrobil sobie przekladke to byl :-)
  10. Moim zdaniem solaris powinienes wymienic ten regulator napiecia bo jest on odpowiedzialny za napiecie ktore idzie na instalacje moj brat mial wlasnie teraz taka sytuacje w golfie i pechem bylo to ze spalil sobie wzmacniacz ktory nie mial zabezpieczenia przepieciowego a to ze zgaslo ci oswietlenie w srodku to wlasnie bylo to ze zadzialal uklad ktory jest odpowiedzialny za zbyt wysokie napiecie na elektronice i poprostu odlaczyl wszystko w przypadku swiatel nie ma czegos takiego one wlasnie sie zaswieca mocniej tak jak u mojego brata zrobilo mu sie tak raz i bylo ok ale przy drugim razie polecialy ksenony i wzmacniacz po tym zdazeniu regulator juz byl calkiem padniety bo dawal napiecie 16V-18V i byc moze twoj juz tez pada wiec lepiej go wymienic zanim bedzie za pozno. Pozdrowienia
  11. Dokladnie tak jak pisze solaris miarka jest zintegrowana czescia korka
  12. Zac dla ciebie moze to normalna sprawa ale dla mnie nowosc :-) pozdro
  13. Juz dziele sie moim podgladaniem jak odpowietrzali mi uklad wiec tak po rozgrzaniu silnika odkrecilil waz ktory ktory idzie do instalacji gazowej poluzowal go przy samym reduktorze tak zeby zaczela leciec para a pozniej zaczela leciec juz woda strumieniem wiec go zakrecil spowrotem pozniej odkrecil srubke ktora jest na termostatcie do odpowietrzania no i pozniej srobke ktora jest na chlodnicy do odpowietrzania i jak reka odjol ani tyci sie juz nie grzeje widac jakas poducha powietrzna musiala byc w wezach tez ktore ida do instalacji gazowej. Pozdrawiam
  14. Wiesz zac ma racje to ze robil to mechanik to nie znaczy ze uklad jest dobrze odpowietrzony ja juz w zyciu nie wstawie bmw do innego mechanika niz w serwisie bmw :-) bmw jest specyficznym autem i pseudo mechanicy potrafia tylko cos zepsuc a nie naprawic w tym aucie wszystko musi byc zrobiobe w 100% i tak jak wspomnial zac wedlug mnie tez jest tam jakas poducha powietrzna ostatnio tez sam odpowietrzalem po wymianie plytu no i [BAD] a pojechalem do serwisu zajelo im to pare minut i jest jak reka odjol ale przynajmniej podejzalem jak oni to robia :-) wiec juz bede madrzejszy :-) radze ci zrobic to samo Pozdrowienia
  15. Hmm 1 sprawa napisales ze odkreciles korek na rozgrzanym silniku wiec jak juz kolega zuwazyl podnioslo sie cisnienie i moglo wybic lekko wode z chlodnicy to normalne bo od temp wytworzylo sie cisnienie 2 sprawa to wlasnie jak kolega tez zauwazyl po nagrzaniu sie chlodnicy tez moze nastapic lekki wyciek na skutek rozszerzenia sie metalu jest wiele czynnikow ktore moga wystapic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.