Skocz do zawartości

Krzysqu

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Krzysqu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Post dodany dla potomnych, komuś może się przydać.
  2. Założenie innych wtrysków rozwiązało ten problem.
  3. Problem rozwiązany Okazało się, że bezpiecznik F85 30A był przepalony, najprawdopodobniej daje on zasilanie na moduł DC/DC dlatego wymiana na inny nie przyniosła rezultatu. Dzięki za pomoc
  4. E90 LCI 2008/9 n47 Navigation System Professional CIC
  5. Cześć Przestała działać nawigacja, błąd który się pojawia to A733 - prostownik na prąd stały (DC-DC) Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany, stały. Bezpieczniki od radia dobre, moduł DC-DC wymieniony i problem jest nadal, nic się nie włącza kompletna cisza. Pod bezpiecznikiem od nawi nie ma wgl prądu czy to na pozycji czy na włączonym silniku, ale kiedy podkradnę prąd od np. Gniazda zapalniczki nawi się uruchamia ale potrzebny jej do tego zapłon, albo uruchomiony silnik. Gdzie szukać jeszcze przyczyny tego błędu? Żadnych innych błędów nie ma.
  6. Witam Problem z poziomowaniem ksenonów, czujnik jest sprawny, światła skaczą, usiłują się wypoziomowac. Chodzi o czujnik na tylnym wahaczu, został założony inny problem jest nadal, przełożony z przodniego wahacza do tyłu, bez zmian. Potrzebuje schematu świateł, żeby przedzwonić kable, najprawdopodobniej tutaj leży przyczyna. Ma może ktoś, potrafi pomóc? Samochód jest w warsztacie, jest to dosyć pilne. Kod błędu: 9CB4 Sygnał czujnika wypoziomowania podczas jazdy, tył Zwarcie Nieciagły
  7. Wszystko sprawdzane komputerem Delphi, nie tam czegoś takiego Jakim komputerem sprawdza się te parametry i jest ktos z podkarpackiego żeby mogl w tym pomóc?
  8. Odświeżam, Czekam na jakieś podpowiedzi
  9. Witam wszystkich Mam problem z moim E90 mianowicie wszystko zaczęło się od tego ze traciła moc na chwilę podczas jazdy tzn przez jakis odcinek dajmy na to 40 50 km jechala normalnie a następnie traciła moc w granicach 1-3 tysiące obrotów a powyżej już dostawała dawną moc. Wówczas pomagało ponowne odpalenie silnika albo samo przechodziło. Błąd w komputerze był od sterownika turbiny, wtedy samochód wjechał na warsztat, został założony nowy sterownik turbiny i to co wyszło przy okazji, nowy ręczny, nowe łożyska tyl, pompa wody, nowe świece, uszczelka pod pokrywa, odma, regeneracja alternatora. Teraz samochód jedzie jak gdyby miał 130 koni. Turbo pompouje dobrze nastawnik porusza bezproblemowo działająca geometria. Sa dwa błędy w komputerze. 4B10 i 4B11 kontroler lagodnego dzialania, korekcja ilosci zbyt wysoka. Wtryski były sprawdzane na stole, próba przelewowa w samochodzie też przeszła, korekty wtryskow wzorowe. Ze sterownika silnika, wycięto klapy kolektora ssacego których nie ma i egr, depefa wypaliłem chemicznie. Jakieś pomysły dlaczego samochód nie chce jechać tak jak dawniej? Proszę o podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.