Skocz do zawartości

ŁukaszGTi

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia ŁukaszGTi

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wymieniłem przepływomierz i bez zmian :( wydalem 250zł na darmo Czy moze ktos mi pomoc
  2. tzn pisalem juz w tu o tym viewtopic.php?f=71&t=116789 na poczatku nie mialem pojecia co moze byc przyczyna zlej pracy silnika(nie mozna nim jechac) ale po badaniu komputera wykazalo ze silnik dostaje zbyt duzo powietrza, wskazuje to na przeplywomierz.
  3. W moim aucie najprawdopodobniej jest zepsuty przeplywomierz, autem nie da sie jezdzic. Przepływomierz jest ciezko dostac, dzwonilem po wszystkich szrotach w Olsztynie, mieli jeden i to kaput. Chce wiedziec na 100% ze moj przeplywomierz jest do wymiany. Czy moze ktos podac mi jakie powinny byc opornosci miedzy wszystkimi pinami w gniezdzie przeplywomierza? numer mojego przeplywomierza: 0 280 213 011 Prosze o pomoc
  4. Niestety nie mam takiej mozliwosci by załozyc inny przepływomierz i sprawdzic ze to on jest zły. Zmierzyłem opornosci miedzy wszystkimi 6-oma pinami w moim, czy jest moze gdzies opisane to na forum jakie powinny byc wartosci miedzy tymi pinami? moze ktos moze zmierzyc u siebie i pomoc mi :wink: Ja mierzylem miedzy 1-2, 2-3, 3-4, 4-5, 5-6, 6-1, Prosze o pomoc
  5. Podłaczylem auto do komputera :arrow: jedyne co wykazalo to to ze jest zbyt duzy przepływ powietrza, czyli wskazuje to na przepływomierz. Dolot jest szczelny. Komp mam o numerach: 0261200405 przeplywomierz: 0 280 213 011 1 730 074 Czy ktos moze mi powiedziec czy faktycznie moze to byc przeplywomierz :?: Mam nadzieje ze gdy kupie wstawie nowy to problem zniknie
  6. Auto nie ma gazu. Komputer resetowałem, akumulator byl odlaczony na 24h. Silnik sam pracowac nie chce, gasnie, musze trzymac noge na gazie to i tak ciezko go utrzymac bo nie rowno pracuje. Staram sie trzymac go na 2000 to za moment winduje sie na 6000. Ciezko jest mi podpiac go do komputera i zdiagnozowac problem poniewaz musze go holowac przez cale miasto, ale chyba nie mam wyjscia :|
  7. Dzień dobry. Mam wielki problem z praca silnika, własciwie auto stoi juz od 3dni. Zaczeło sie to od tego ze nie chciał odpalic, poniewaz w akumulatorze zasniedziala klema minusowa i chyba lekko wylal elektrolit. W momencie przekrecenia kluczyka gasły wszystkie lampki i zegary, po cofnieciu kluczyka znow wszystko sie zapalało. Pod koniec takiego krecenia, chyba za pierwszym razem, slychac bylo jakies spiecie. Oczysciłem akumulator, wymieniłem kleme i auto juz normalnie kreci. Myslalem ze bedzie juz wszystko ok, a tu silnik nie chce normalnie pracowac. Nie ma wolnych obrotow, musze dodawac nogą gazu by jakos chodził to i tak pracuje strasznie nie rowno, ciezko go utrzymac. Chwile go przytrzymam na nizszych obrotach to zaraz winduje sie na 6000. Słychac jak strzela w filtr powietrza. Podejzewałem ze komputer padł od tego spadku pradu podczas krecenia, zamieniałem na inny o tym samym kodzie, wymieniałem takrze cewki i bez roznicy :cry2: moze jakis czujnik padł... :arrow: Bardzo prosze o pomoc nigdy nie miałem z nim problemow
  8. ten moduł LKM to jest własnie taki długi przekaznik, zdaje sie ten najdłuzszy czy tak :?: dziekuje bardzo za pomoc
  9. ŁukaszGTi

    światla mijania giną

    :( prosze o pomoc mam E34 525 24V z 1990r podczas jazdy autem giną światla mijania :( wczesniej bylo tak ze gasly tylko przy rozgrzewaniu auta np tylko jeden raz na moment i po 5s znow sie zapalaly , teraz nawet na cieplym silniku zdaza sie ze ta sytuacja sie powtaza czasem pomoze to ze mrugam swiatlami dlugimi, cos sie odwiesi ale tylko czasem mysle ze to moze przekaznik jest stary bo wszystkie kostki i kable sprawdzalem a nie moze sie dziac to np ze wzgledu na wsztrzasy bo jest tak samo na postoju gdy auto spokojnie stoi gdzie szukac tego przekaznika :?: szukalem juz ale niestety nie wiem gdzie moze to byc :cry: bardzo prosze o pomoc [BarteqMW: Prośba na przyszłość o wybór numeru serii, którego dotyczy temat. Tym razem zrobiłem to za Ciebie]
  10. http://moto.allegro.pl/item312694969_sprzeglo_sachs_do_bmw_e30_e36_e34_f_vat_wroclaw.html
  11. http://moto.allegro.pl/item312694969_sprzeglo_sachs_do_bmw_e30_e36_e34_f_vat_wroclaw.html
  12. w sklad tego sprzegla wchodzily 3elementy tak jak to widac na zdjeciu w tym ogloszeniuhttp://moto.allegro.pl/item312694969_sprzeglo_sachs_do_bmw_e30_e36_e34_f_vat_wroclaw.html
  13. tzn. sprzeglo bylo wymienione cale, SACHS , kosztowalo w sklepie ponad 500zł wiec musi byc dobre ja wlasnie podejzewalem ze jest to lozysko oporowe( taki maly element ,ciezko mi opisac ta czesc bo nie jestem fachowcem) dlatego kupilem kompletne sprzeglo i w ten sposob chcialem sie pozbyc obaw ze to sprzeglo szkoda aby cos sie rozlecialo :( troche kasy juz wlozylem w to auto :modlitwa:
  14. witajcie prosze was o pomoc, gdy auto jest na luzie i puszczam sprzeglo to slysze jakis terkotanie - stukot z dolu auta (jakos od skrzyni biegów) , wciskam sprzeglo to jest cicho gdy sie stoi obok auta to slychac silnik i te terkotanie, jakby jakis luz sprzeglo wymienilem na nowe, bo wczesniej ten odglos tez bylo slychac, po wymianie jakis czas bylo cicho ale teraz jest tak samo nie wiem co to jest :? czy przejmowac sie tym :( naprawde nie mam pojecia prosze kogos o pomoc, czy ktos wie co to jest?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.