Skocz do zawartości

Miszka07

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 525D f11 lci
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia Miszka07

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Mogę Ci podpowiedzieć tylko w sprawie chip-tuningu. Ja robiłem w swojej 318d 2010r. Całkiem inny samochód - większa radość z jazdy, polecam każdemu. Aczkolwiek ważne, żeby nie robić tego u laika który nie ma hamowni, bez pomiaru wgrywa program i liczy na to że każdy samochód na hamowni będzie dmuchał tak samo z tym programem. Odnośnie trwałości - jeżeli nie będziesz katował bez przerwy, agresywnie ruszał z każdych świateł to spokojnie - jak ma się dwumas lub sprzęgło skończyć to tak czy tak się skończy :D U siebie zrobiłem naprawdę z bardzo sporym zapasem (165km 350nm) ponieważ był to pierwszy samochód który chipowałem i miałem pewne obawy, ale spec mówił, że jeszcze spokojnie można go podkręcić +10/15 (km). Oczywiście wszystko zależy od tego w jakim stanie masz auto
  2. Cześć i czołem :8) Jako, że jestem nowym użytkownikiem forum - Michał, niedawno bo 2tyg. temu kupiłem swoje pierwsze w życiu bmw, póki co jestem zadowolony :D Mój samochód pochodzi z 03.2010r, sprowadzony z Belgii (ograniczona moc do 100kw przez serwis). Zaraz po kupnie udałem się na hamownie - samochód wypluł 130km i około 280nm. Wjechał wirus na 164km i około 345nm. (TUNE-UP GDANSK, bardzo polecam Roberta) Mam do was pytanie - ponieważ nie mogłem doczytać się na forum. Mój samochód na biegu jałowym przenosi drgania - na drążek, czuć to troszkę pod nogami, trzęsie silnikiem. Próbowałem nagrać dla was filmik - ale jest to do tego stopnia łagodne, że jest nie widoczne na filmiku a odczuwalne na tyłku :D Aczkolwiek jestem typem perfekcjonisty i chciałbym się was zapytać - czy tego typu drgania są normalne ? Nie ma najmniejszego problemu podczas jazdy - nic nie telepie, nie stuka, nie brzęczy. Jedynie na biegu jałowym czuć te denerwujące drgania - nie wiem czy taka specyfika tego silnika czy po prostu z moim coś jest nie tak. Jestem umówiony z mechanikiem na 11.09 na usunięcie przyczyny wycieku płynu do spryskiwaczy (na wysokości drzwi, pod samochodem) - nie mam czasu zabierać się na ściąganie nadkola itd. Zapewne zapytam go również o drgania - aczkolwiek wolę też zapytać was - jestem sceptycznie nastawiony do mechaników, nie chce żeby zaczął mi zaraz wymyślać dwumasy do wymiany bez przyczyny :) Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.