Skocz do zawartości

PKS_26

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90

Osiągnięcia PKS_26

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Odpowiedz z serwisu w ktorym bylo naprawianie auto: Największym problemem nie jest w tym przypadku niski stan ciśnienia oleju, tylko skoki ciśnienia oleju. W Pana przypadku skoki są od 1000mbar na biegu jałowym do prawie 6000mbar po przekroczeniu 3tys. obr/min. Zakres powinien wynosić 1500mbar na biegu jałowym do max. 2500mbar podczas pracy. Czyli raz mamy za niskie, raz za wysokie ciśnienie, a tym powinien sterować zawór (regulator), który wymieniliśmy wcześniej.
  2. Pomorze ktoś? co ewentualnie jeszcze sprawdzić zanim zdecyduje sie na wymianę rozrządu i tego łańcucha od pompy olejowej, nie chciałbym wpadać w koszta parę tyś zł skoro problem może być inny
  3. Osobiście nie widziałem podpinali pod kompa słyszałem tylko jak ostro przegazowywali, powiedział że ciśnienie skacze że jest bardzo wysokie ok 6bar w momencie wywalenia błędu, jak pisałem wymieniony został zawor regulacji ciśnienia jednak bez zmian.
  4. Witam, Auto BMW E90 2008r 318i 143km n43 zapala się czerwona kontrolka oleju gdy auto się rozgrzeje, dzieje się to na wolnych obrotach gdy stanę na światłach bądź dojeżdżam do skrzyżowania po zgaszeniu i odczekaniu po ponownym odpaleniu już nie ma błędu pojawia się po przejechaniu krótkiego odcinka i zwolnieniu na światłach bądź skrzyżowaniu w trasie mogę tak jechać bez błędu ale jak pisałem jak tylko dojeżdżam do świteł lub skrzyżowania stanę to błąd, rano normalnie odpala i nie ma błedu dopiero po przejechaniu 10-15km jak sie rozgrzeje, byłem w serwisie co naprawiają tylkio BMW mechanik zdiagnozował wysokie cienienie oleju nawet do 6 bar, czujnik ciśnienia dobry sprawdzane manomaterem, wymieniony został zawór regulacji ciśnienia na orginał podobno w 99% to jego wina niestety błąd wywala dalej olej z filtrami wymieniany miesiąc temu ale już przed wymiana zaczęło wywalać co może byc jeszcze ? powiedzieli że wymiana rozrządu + dla pewności wymiana łańcucha pompy olejowej i koszt 3400zł ale nie dają gwarancji że to załatwi sprawę, koszta duże naprawdę tyle wychodzi wymiana rozrządu + łańcucha pompy ?
  5. Witam chciałbym wtrącić zaważyłem ostatnio wyciek z części z pierwszego zdjęcia ten grzybek koło kolektora co to za cześć ? BMW e90 2008 2.0 143 benzyna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.