Skocz do zawartości

Arym550d

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 M550d

Osiągnięcia Arym550d

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. 5w40 nie znaczy lepszy, możesz wybrać Ravenol lub Amsoil które są w większości na bazie syntetycznej. Osobiście uważam ze w40 będzie lepszy nawet i w mieście niż w30. Nie wiem jednak który wybrać, RAVENOL jest tylko RUP SAE 5W-40 (a niby zalecany vmp), z AMSOILA - European Car Formula 5W-40, no chyba że iść w PENRITE ENVIRO+ 5w40 ?
  2. 5w40 nie znaczy lepszy, możesz wybrać Ravenol lub Amsoil które są w większości na bazie syntetycznej. No to w takim razie który wybrać ? Czemu nie 5w40 zamiast 5w30 w jednostce która pracuje w dość wysokich temperaturach powinien być lepszy w40...
  3. Jaki olej polecacie do m550d, 185tkm nalotu ? Obecnie trzecia zmianę oblatuje na valvo XL-3 5w30, choć chciałbym teraz zalać czymś lepszym i najlepiej 5w40. Może Millers ?
  4. To mam rozumieć ze „wszechwiedzący” serwis bmw sprzedał mi zły olej ??! Przecież to jest nie dopuszczalne.
  5. Witam. Jak w temacie, jaki olej do tylnego mostu w końcu trzeba zalać do m550xd 2013r? Pytam gdyż byłem dziś w serwisie i kupowałem komplet olejów po czym wróciłem do mechanika a ten powiedział ze akurat ten olej który sprzedał mi serwis do tylnego mostu jest zły - a jest to synthetik osp 75w-90 , jak to w końcu jest ? Generalnie przed chwila sprawdziłem na realoem i pisze że powinien być hypoxid axle g1 i ze ma go być 3x0,5l a sprawdzali mi wg winu dziś w serwisie i dali mi ten 75w90 - 1l. Jak to w końcu jest panowie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.