Skocz do zawartości

gofast07

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 316ti 2001 n42b18

Osiągnięcia gofast07

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Padło na wymianę calego silnika, ten sam n42b18, zakupiony przez allegro. Dzisiaj miał być odpalony, podłączyli pod komputer, a tam okazało sie że ten silnik ma przestawiony rozrząd I vanos na wydechu jest za bardzo otwarty o ileś stopni. Twierdzą że może mieć wyciągnięty łańcuch. Jak pisalem na początku co stało się poprzednikowi to jak widać robi się skarbonka z teog samochodu I muszę uniknąć poważniejszych wydatków w ten silnik, a historia nie ma końca. Co robić żeby nastawić rozrząd?
  2. Pełno na części z uszkodzonym silnikiem klekot tego najwięcej 320td :cool2:
  3. Problem dotyczy przede wszystkim m43tub19. Tak to jego choroba. słyszałem ze najpierw komuś odwróciło panewki a później poszedł korbowód, niestety nie wiem co za silnik był :mad2: Wszystkie 320td :mad2: :mad2: :cool2: to samo g.
  4. Panowie i panie dlaczego w bmw strzelają korbowody?? :mad2: Można jeździć ale prawdopodobnie jak zobaczą taka pojemność dopierdzielą podatek. A afery VW zapomnieli ? To jest prawda co pisze napewno, stare diesle trują najmocniej i od nich zaczęto. Sam mam silnik 1,6 w euro4 a dali czas do 2025. A Polska to wszystko można czego tam nie. Szukam dobrego N42B18
  5. Na zachodzie na terenie dużych miast mają znikać te wszystkie śmierdziele diesle, stare duże pojemności itd po prostu przypał wjechać do miasta :mad2: a euro 4 ma czas do 2025 gdzie jak poprzednie jest euro3? to już chyba po nim. W polsce też to wejdzie kwestia czasu. A wracając do klekota n42b18 to pomysł jest wrzucić to samo ale może udać sie trafić lepszy stan silnika. Bo remont narazie zabójstwo finansowe chyba ze ktoś zrobi za cene silnika. Mój miał 150k przebiegu zakończył życie 180k w rok czasu. Miał różne objawy typowe dla tego silnika na zimnym to rocznik 2001
  6. Za n42 trzeba dać około 1500 po tyle samo jest m54b22 chyba ale to inna historia. Silniki są ale nie tam gdzie ich trzeba. Musi mieć tą norme euro4 unia do 2025 daje czas :mad2:
  7. Zapewne po silniku. Czy w tego compacta wrzucić to samo co było n42b18 (2001 rok) czy nie opłaca sie? :mad2:
  8. Witam Samochód bmw e46 silnik n42b18a jest to 1796cc o oznaczeniu 316ti Na trasie jadąc prosto po przejechaniu ponad 1000km, szarpnęło samochodem jakby ktoś dał mu kopa (czesto taki dzwięk był jak wrzucałem wsteczny) zgubił cały olej na raz dołem, zółty dym został za mną, lampka na suficie zapaliła sie, engine check miga olej też samochód już nie reagował na przekręcanie kluczyka, próba była jak sie toczył i jak sie zatrzymał - efekt cykanie przekaźnika jak na wyczerpanym aku, po którejś próbie zaskoczył i niestety metalowy klekot było słychać. Co mogło sie stać ? Cytuje to co znalazłem o tym silniku : Nowsze motory serii N42 oraz N46 (pojemności 1.8 i 2.0) wydają się być lepszym wyborem, ale mają czasem problem z napinaczem łańcucha rozrządu. Na szczęście jest to silnik bezkolizyjny i nawet, gdy łańcuch przeskoczy o ząb, lub gdy się zerwie nie ma możliwości, aby zawory spotkały się z tłokami i trwale uszkodziły jednostkę napędową. http://www.auto-swiat.pl/uzywane/polecane-i-ryzykowne-silniki-w-bmw-serii-3-e46/m6d34h Jak dobrze widze tego silnika nie da sie zatrzeć? Nie ma informacji o zatartym n42. A jak silnik nawet dostanie po dupie to nie dopusci do poważniejszych uszkodzeń? Co w tym przypadku zrobić bo jeżeli to prawda to może nie musze wymieniać całego silnika? I na koniec najważniejsze auto padło daleko od domu i nie bardzo mam dostęp do samochodu i nie naprawię gdzieś w garażu "za krzakiem" tam gdzie padł bo można poźniej żałować
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.