Witam . Jestem nowy na forum , jednak zaprawiony z mechaniką . Moj problem polega na nierownej pracy nagrzanego ( do temperatury roboczej ) silnika m57 d30 . Autko jest z roku 2003 , silnik 184 km . No ale do rzeczy - SIlnik po nagrzaniu jakby faluje , choc po obrotomierzu tego nie widac i do tego wydaje dziwny i rytmiczny dziwiek . Nie posiadam inpy , jednak z zyczliwosci kolegi udalo sie sprawdzic kilka rzeczy . Bledów w pamięci sterownika brak . Oto dane : 1 wtrysk wstepny 0,81 , głowny 3.88 - 4,35 i skacze . cisnienie 368,47 - 349 skacze , cisnienie doladowania 1012-1009 skacze pompa progowa 3,84 po przegazowaniu 3,57 , uc1 78,15 uc 2 78,65 - skacza o ok 2 wartosci moment obrotowy 34 ist i soll podone 2 obroty 790 - 810 , km/h 0 ladowanie 14,2 przeplywka soll 350 ist 351 doladowanie 985 - 990 soll , ist 1009 teraz analog 3 i tutaj jest problem bo nie umiem tego przetlumaczyc , ale lewa kolumna od gory 4,32 i lekko skacze 0,00 33,15 i lekko skacze 4,84 jw 0,12 prawa kolumna od gory 0,00 do 0,3 i zapala sie wykrzyknik czasem 3,81-4,7 skoki 0,00 4,51 i skacze lekko 16,11 analog4 tj korekcje 1 -0,54 2 -0,29 3 -0,49 4 0,3 5 -0,11 6 0,51 . Przepraszam ,ze w takiej formie , ale nagralem film na telefon i musze przepisac te dane . Co moze buc przyczyna takie nierownej pracy ?