Skocz do zawartości

Deep Phase Project

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 LCI 2011r. | 2.0D | 217 KM | 456Nm

Osiągnięcia Deep Phase Project

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. :8) O godz. 18 zaczęliśmy nagrywać film, ten z linku z pierwszego postu. Zdjęcia zaczęliśmy robić o 20.30. Jak zmieniliśmy miejscówkę było już prawie ciemno. Będą lepsze fotki :) Pozdrawiam!
  2. Dzięki! Będę wrzucał info jak tylko coś konkretnego się zadzieje i jak tylko znajdę czas. :wink:
  3. Cześć, W tygodniu byłem na hamowni głównie po to, żeby zmierzyć moc i moment. - Fabryka dała: 184KM , moment: 380Nm przy 1900-2500 obr/min - Wyszło po dwóch pomiarach: 170.3KM, moment 390,2Nm przy 2270 obr / min Zdziwiłem się na początku, ale potem oglądaliśmy historię czterech takich samych 184KM i wszystkie miały pomiędzy 170,a 175KM. Gdybym miał tyle $ żeby zrobić z niej M3, to bym zainwestował w fabryczne M3 :wink: Niestety muszę sobie radzić inaczej :wink: Co do modów i dalszych planów, to otrzymałem propozycję: najpierw mapa silnika, potem zmiana turbo, potem oprogramowanie skrzyni biegów. Więc na początek jest w sumie tak jak mówi Randall, ale nie jest powiedziane, że to ostateczność. Jest to jakaś ścieżka, ale nie jest w żaden sposób przesądzona. Pojeżdżę jeszcze trochę, popytam i coś zadecyduję. Jeszcze w tym roku chciałbym coś podziałać. A tutaj foteczka z hamowni :) http://deepphaseproject.com/wp-content/uploads/2018/08/DSC00879.jpg
  4. Cześć, Postaram się wrzucić VIN niebawem, chociaż fabryczne wyposażenie nie powala. Brak tempomatu, brak iDrive, brak nawet świateł automatycznych. Radio business, które już jakiś czas temu wymieniłem na coś fajniejszego z Androidem i niedługo napiszę o tym więcej. Zdjęcia ze środka również planuję zrobić, już kilka mam. To co wrzuciłem w pierwszym poście to była już późna, niemalże nocna sesja… nagrywanie filmu nam się przeciągnęło :wink:
  5. Witajcie, Z przyjemnością przedstawiam Wam projekt mojej BMW E90, który przybrał wdzięczną nazwę: Deep Phase Project. Skąd pomysł na projekt? Punktów zapalnych, które przyczyniły się do wystartowania projektu było kilka i to na zupełnie różnych płaszczyznach. Z jednej strony krzyczała przeze mnie chęć posiadania zabawki dla dużego faceta. Bo w sumie kiedy będę mógł coś zadziałać, jak nie teraz? Z drugiej strony moje E90, pomimo jej bardzo dobrych i satysfakcjonujących, ale nadal fabrycznych osiągów, zaczęło być troszkę nudne. Przyszedł dzień, kiedy zacząłem myśleć o podniesieniu mocy, dodaniu czegoś ciekawego, co przełoży się na nowe, jeszcze lepsze wrażenia z jazdy. No i na końcu, ale niekoniecznie jako ostatnia przyszła myśl, że udowodnię nie tylko sobie, że mogę zrobić ciekawy projekt, ale też dokumentując go krok po kroku, mogę stać się inspiracją dla innych, którzy by chcieli, ale nie wiedzą jak się do projektu zabrać. Od pomysłu do pomysłu złapałem dość mocną fazę na zrealizowanie projektu... I stąd też nazwa. Jakie są założenia projektu? 10 Przykazań Deep Phase Project. Rozpoczynając projekt ustaliłem sobie kilka wytycznych, wg których będę modyfikował auto. 1. Projekt będzie rozciągnięty na przestrzeni kilku lat. Będzie robiony na spokojnie, bez żadnej sztucznej presji. Nie ma żadnej daty zakończenia lub innych deadlineów. Jeżeli w jakimś momencie uznam, że zostało zrobione wszystko co wywołuje u mnie pełną satysfakcję, zakończę projekt. 2. Ścieżka modyfikacji auta będzie ustalana ze specjalistami, przez co będę miał pewność, że dokonam zmian w odpowiedniej kolejności, ale też i wysokiej jakości. Wszelkie sugestie klubowiczów i forumowiczów będą jak najbardziej brane pod uwagę i konsultowane. 3. Projekt nie może obciążać domowego budżetu. Będzie finansowany z pewnej, ustalonej co miesiąc kwoty lub być może przy wsparciu sponsorów. 4. Jeżeli dana modyfikacja będzie kosztowna, czas między modyfikacjami może się wydłużyć, aby uzbierać odpowiednie nakłady finansowe. 5. Projekt buduję na oryginalnych i sprawdzonych częściach. Jeżeli będę chciał wymienić na przykład zderzak, to nie na zasadzie dokupienia dolnej lotki, ale na zasadzie wymiany na zderzak z wersji m-pakietowej 6. Projekt będzie robimy ze smakiem. Wystrzegam się robienia ulepu. Wychodzę z założenia, że E90-tka jest na tyle pięknym autem, że im mniej ingerencji w wygląd, tym lepiej. 7. Auto ma być nadal autem rodzinnym. Nadal mam mieć możliwość przewieźć dzieci na tylnej kanapie lub zapakować zakupy do bagażnika. 8. Projekt nie może wpływać w żaden sposób na życie rodzinne i zawodowe. Będzie to bardziej drogie, ale też i mega zajawkowe hobby. 9. Wszystkie modyfikacje będę relacjonował za pomocą forum oraz strony projektu, a także będę w zakresie własnych kompetencji udzielał informacji zainteresowanym. 10. Gdy projekt będzie na tyle dojrzały, aby chwalić się nim przed szerszą publiką, będzie wystawiany na targach i eventach. Moje E90, czyli od czego startujemy? Bazą do dalszych prac, zabaw i modyfikacji jest: - BMW E90 LCI - Rok produkcji 2011 - Silnik: 2.0D, N47D20, 184KM (135kW) - Moment obrotowy: 380Nm przy 1900-2500 obr/min - Przyśpieszenie do 100km/h: 7,5s - V max: 235km/h - Nadwozie: sedan Bez żadnych większych widocznych modyfikacji w chwili obecnej. Wyprzedzając pytania czemu nie coś mocniejszego, odpowiadam: E90 jakie posiadam jest przede wszystkim autem sprawdzonym i pewnym. Znam jego historię praktycznie od nowości, mimo iż nie jestem jego pierwszym właścicielem. Auto stanowi moją własność, więc mogę pozwolić sobie na takie modyfikacje. Być może za parę lat kupię coś mocniejszego i zacznę z wyższego pułapu. Na razie staruję z poziomu 184KM. Modyfikacje Zdecydowałem, że modyfikacje będą odbywały się w 4 głównych obszarach - modyfikacje mechaniczne podnoszące moc silnika, zwiększające właściwości jezdne i bezpieczeństwo - modyfikacje stylistyczne takie jak np. ubranie E90 w M-Pakiet - modyfikacje stylistyczne wnętrza. Mam na myśli kokpit, kanapy, boczki itp. - modyfikacje multimediów Projekt w mediach Równolegle do tego wątku projekt będzie relacjonowany w mediach społecznościowych. Będę wdzięczny za podanie dalej, oznaczenie lub subskrypcje. Instagram: https://instagram.com/deepphaseproject WWW: http://deepphaseproject.com – strona pewnie będzie aktualizowana przy okazji pierwszych modyfikacji. Ponieważ chcę z projektem dotrzeć do szerszej, również zagranicznej publiki, powyższe będą prowadzone w języku angielskim. Galeria Poniżej mini zajawka z wieczornej sesji jaka miała miejsce w ubiegłym tygodniu. Więcej fotek będzie na IG, ale również w tym wątku. http://deepphaseproject.com/wp-content/uploads/2018/08/DSC00588.jpg http://deepphaseproject.com/wp-content/uploads/2018/08/DSC00595-1024x683.jpg http://deepphaseproject.com/wp-content/uploads/2018/08/DSC00620-1024x683.jpg Zajwka na YouTube Na YT wskoczyła już zajawka projektu - zapraszam do obejrzenia! Koleżanki i koledzy z góry uprzejmie dziękuję za Wasze wsparcie. Zapraszam do dyskusji i śledzenia projektu. Na tyle ile będę miał możliwość, będę na bieżąco odpisywał. Pozdrawiam, Sławek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.