Skocz do zawartości

rafal9445

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 2005 M54 192KM

Osiągnięcia rafal9445

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Słuchajcie, wymieniłem odmę. Okazało się że była peknięta membrana. Było ciężko i miałem parę chwil zawachania ale jakoś się udało. Zajęło mi to 4 godzinki z przerwami na fajkę :lol: Założyłem odme na zimne klimaty, przewody też wymienione. Samochód odpalił normalnie, bez telepania, nic nie zakopcilo, nic nie wybuchło :P Także robota na plus. Pojezdze trochę, zobaczymy czy nic się nie zmieni i dam znac jak tam ze spalaniem oleju. W między czasie wymieniam również przepływke tylko narazie czekam aż kurier przyniesie. Dzięki za wszystkie rady chłopaki :D
  2. Halo Pany, wpadłem na pewien trop. Auto po wymianie oleju zaczęło troche kopcić przy odpalaniu i przy przyspieszaniu - na niebiesko niestety, świece jak przypuszczam mokre od oleju i na postoju przestaje palić na wszystkie cylindry i troche telepie ale po dłuższej jeździe objawy ustają. Postanowiłem odkręcić DISĘ i obejrzeć kolektor w środku. Wygląda to tak: Wnętrze kolektora, trochę słabo widać bo bez lampy ale uwierzcie wszystko mokre i ulepione nagarem. A tu Disa, tez cała w oleju. Teraz pytanie, co to może byc, niesprawna odma, pierscienie? Pewnie przepustnica i krokowiec w podobnym stanie. Czy to może być przyczyną, z jednej strony tego spalania oleju, a z drugiej tego nieszczęsnego telepania silnikiem gdy jest zimny? Dodam, że po odkreceniu korka wlewu oleju niewiele się zmienia, praktycznie nic. Korek zasysa ale bardzo słabo. Żadnych niepokojących dźwiękow nie ma, ale pod kolektorem cały silnik jest usrany olejem. Uszczelka pod glowica jest wykluczona bo pod nią jest sucho, dopiero 10-15cm poniżej wszystko w oleju. Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam
  3. Błędów nie ma żadnych, narazie jeżdżę przeważnie bez klimy i właśnie tak się dzieje. Kompresor klimy trochę wyje jak włączę AC ale to już zostało wcześniej zdiagnozowane. Podjadę na dniach do warsztatu, podpytam co i jak. Dam znać jak coś nowego wyjdzie :wink: Pozdrawiam, Rafał
  4. Przepraszam, że trochę się to odkłada w czasie ale, raz, że zima, dwa, że dom-praca-dom i tak w kółko. :| Sprawa ma się tak, wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów i termostat. Przejechana cała zima, i na zimnym nie telepie, nie wiem czy to nie przypadkiem za sprawą tego że temperatury dość niskie. Poczekamy aż zrobi się ciut ciepłej. Ale zauważyłem, że po przejechaniu kilku km, gdy się zatrzymam, lekko falują obroty i słychać takie jakby delikatne cykliczne falujące wycie z przodu z lewej strony. Macie może jakiś pomysł? :? Ogólnie na auto nie narzekam, oprócz takich pierdół nic się dotychczas z samochodem nie dzialo. Poza wymianą oleju, świec, klocków itp., kompletnie nic. :D Obecnie nalatane 213tys. Pozdrawiam, Rafał :wink:
  5. Ja także, jeszcze dziś lub jutro odstawiam auto do warsztatu wymieniam uszczelkę i termostat bo z niego też trochę się leje. Po zabiegu dam znać co i jak ;)
  6. Póki co przebywam za granicą i mam na to niewiele czasu, rozumiecie - robota, dom, robota. Ustaliłem jedynie, że gdy przekręcę kluczyk na zapłon, poczekam aż wszystkie kontrolki zgasną, poczym powtórzę czynność i dopiero odpalę problem jest nieco mniejszy. :-| Ale pojawił się kolejny problem, zdaje sie, że to uszczelka pokrywy zaworów. Ostatnio po ok. 15 minutowej jeździe zostawiłem samochód na parkingu, zgasiłem, a tu spod maski dym :mad2: Otwieram i widzę że dwie śruby pokrywy zaworów są zapocone aż z nich kapie na osłonę kolektora. Ale nie wiem czy to może być przyczyną aż takiego zadymienia :?:
  7. Disa jest i w sumie nie brałem tego wcześniej pod uwagę, ponieważ problem występuje tylko na zimnym silniku, więc nie wiem czy to zależy od tego ale w czwartek bądź w piątek będę miał chwilę czasu to sprawdzę disę i zrzucę kolektor, obadam co i jak i dam znać. Chyba, że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to proszę piszcie.
  8. Witam wszystkich, Moje auto to BMW E60, automat, 2005 rok, silnik m54b25 bez gazu. Problem polega na tym, że gdy odpalam auto, a silnik jest zimny, strasznie telepie budą przez około 5 sekund a potem wszystko się uspokaja i silnik pracuje równo. Gdy silnik jest ciepły problem nie występuje. Świece nowe, olej wymieniony, filtry wymienione, auto zbiera się bardzo dobrze, skrzynia też nie szarpie. Rolki napinaczy lekko wyją, pompa wody ma delikatny luz, a koło pasowe wału nieznacznie wibruje. Czy to może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc, Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.