Skocz do zawartości

Dawid5226

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e90 320i 150km 2005r

Osiągnięcia Dawid5226

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Rozumiem że masz na myśli silniczek valvetronica pod pokrywą zaworów, a gdzie jest ta kosta czujnika o której mówisz że napewno jest zalana olejem?również pod pokrywą zaworów przy vvt?Domyslasz się dlaczego wszystkim tym objawom towarzysza cały czas dwa błędy 29F5 i 29F4 tłumaczone jako konwersję katalizatorow, dodam że samochód ryczy jakby miał z 300 koni, tłumik sprawdzany, nieszczelnosci brak, A katalizator jak wspominalem wyżej jest nowy.Błędy kasowane wracają po przejechaniu kilkunastu nieraz kilkudziesięciu kilometrow.
  2. Wymieniłem sonda lambda, niestety nic to nie dało, samochód nadal nie ma mocy i słabo sie wkreca po dodaniu gazu dziwnie charczy tak jakby gdzieś lapal lewe powietrze ale to też już sprawdzone i nigdzie nic nie widać.Sprawdziłem kompresje i wygląda to tak : 1-12,5 bar 2-12,2 bar 3-12 bar 4-12,5 bar Do tego wszystkiego zauważyłem że kiedy samochód postoi kilka minut na biegu jalowym i dam mu w gaz, bardzo kopci na siwo i śmierdzi olejem, po kilku przegazowkach przestaje i nie kopci wogole do momentu aż znowu chwile pochodzi na wolnych obrotach, uszczelniacze na zaworach? POMOCY!!!
  3. Nie wiem jaki interfejs, ale przed kupnem nowej sondy pojechałem jeszcze raz do kogoś innego na komputer żeby sprawdzić czy pokaże ten sam błąd i pokazał, cały czas jest błąd 2CA2 Podgrzewanie sondy lambda przed katalizatorem plus teraz razem z nim palą się jeszcze dwa 29F5 i 29F4 tłumaczone jako konwersja katalizatora i konwersja katalizatora 2, myślisz że od błędu sondy lambda komputer skojarzyl i wyrzucił te dwa błędy czy porostu nowy katalizator jest już zepsuty przez zbyt bogatą dawkę paliwa ???
  4. Nie wiem dokładnie czym, znajomy ma komputer.Błąd usuwany kilka razy po kilku kilometrach wraca, zamowilem już nowa sonde, ale przyjdzie dopiero za kilka dni, myślisz że jeżeli dawka paliwa jest zbyt bogata, to może to przez kilka dni jazdy spalić nowy katalizator?
  5. Witam jestem nowym użytkownikiem na forum, na początek chciałbym się przywitać i pozdrowić wszystkich użytkowników forum . Od niedawna stałem się posiadaczem e90 320i 150km, jestem po wymianie świec (ngk), cewek (ngk), przepływomierza (bosch),odmy (delphi), uszczelki pokrywy zaworów (elring), pompy vacum (pierburg), katalizatora (zamiennik firmy BM), wszystkich filtrów i oleju (Castrol Edge 5w30), a moja bunia nadal jest słaba, nie ma mocy, zachowuje się tak jakby coś ją blokowało, słabo wkręca się na dole, mam wrażenie że podczas przyśpieszania delikatnie się dławi.Zmierzyłem jej czas do 100km i wyszło 12 sekund, popatrzyłem trochę na youtube na pomiary innych użytkowników tego modelu i wiem że prawidłowy czas przyśpieszenia do 100 km oscyluję w okolicach 9 sekund :) .Obroty na biegu jałowym deliakatnie falują, lewarek zmiany biegów drży (nowy przepływomierz przeszedł adaptacje w komputerze), to samo dzieję się ze wskazówką prędkościomierza, po ustawieniu stałej prędkości na tempomacie na przykład 80 km wskazówka nie stoi równo na tej prędkości tylko się wacha (test przeprowadzony na równej prostej drodze bez wzniesień i pagórków).Komputer pokazuję błąd 2CA2 "Podgrzewanie sondy lambda 2 przed katalizatorem", przed wymianą wyżej wymienionych części również pokazywał ten błąd, ale łudziłem się że po wymianie katalizatora zniknie :| .Teraz moje pytanie, myślicie że po wymianie sondy lambda 2 auto odzyska moc i przyśpieszenie, czy ten błąd może palić się od tego że jakaś zupełnie inna część jest zepsuta.Jeżeli chodzi o spalanie to przy normalnej jeździe pali w granicach 8litrów, nie wiem czy to za dużo czy za mało, auto mam od około miesiąca.Pomoże ktoś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.