Skocz do zawartości

undercover

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39

Osiągnięcia undercover

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. undercover

    m57 193km brakuje kopyta

    :search: :search: :search: :search: witam przejde do konkretów, m57 193km silnik chip profesjonalnie zrobiony na 210 i okolo 490 nm wszystko było super delikatnie przykopcywał po wymianie turbiny po około tygodnia auto po dodaniu gazu wchodziło w tzw /tryb leżakowania/ i było czuć znaczny spadek mocy i momentu. Błędów praktycznie na inpie żadnych jedynie to ten tryb leżakowania tzw awaryjny po skasowaniu go na wolnych się nie zapala jedynie po delikatnym dodaniu gazu już wchodzi w ten tryb. Rozkładam ręcę, wtryski zrobione elktrozawory nowe, regulaotor cisnienia pompy cr równiez, progowka, przepływomierz. Czy ma ktoś podpowiedź lub spotkał się z podobnym objawem, może taką szopke robić czujnik w kolektorze na 3 piny on chyba mierzy ciśńienie otrzymane doladowania moze ma zle odchylki i dlatego silnik juz po lekkim dodaniu gazu wchodzi w tryb awaryjny
  2. Dzięki za zainteresowanie, problem został rozwiązany jak silnik się rozgrzał zacinał się nowy elektrozawór przy turbinie dlatego tracił kopyto.
  3. witam jestem po wymianie wszystkich elektrozaworków oraz wymianie turbiny, auto jak było zimne rwało w fotel jak pogrzane, teraz jak się rozgrzało nagle osłabło, kiedyś znajomy miał podobny problem jak siadał regulator pompy. Auto dopóki się nie rozgrzeje jest dobrze po rozgrzaniu słabnie. Znajomy sprawdzal parametry progówki i tej w baku i wszystko jest okej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.