Cześć wszystkim, po dotarciu do czeluści internetu i przegrzebania (chyba) wszystkich możliwych wątków na forum, dalej nie znalazłem odpowiedzi ,stąd prośba o podpowiedź ew. sugestie. Po niemiłych przygodach na autostradzie i lawetowaniu 118d(143KM) z n47d20a :duh: , jak stwierdził mechanik, okazało się ze nie tylko pompa oleju jest do wymiany, ale również wał korbowy sie zatarł 3 i 4 panewka sie obróciła. Zasugerowane dwie opcje naprawy są dość kosztowne - wymiana słupka, albo kupno i wymiana wału z korbowodami, jego szlifowanie i dopasowanie tulei i panewek. Teraz zastanawiam sie co musiało sie stać, ze obecny wał nie nadaje sie do szlifowania, a jeżeli nadaje sie,to gdzie takiej sprawdzonej usługi szukać, żeby znowu bez problemów auto zrobiło kilkadziesiąt tys. km? Czy macie doświadczenie, którym możecie sie podzielić ew, coś z autopsji ? pozdrawiam