Skocz do zawartości

Krystian_D

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330i 2001

Osiągnięcia Krystian_D

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. Wszystko już jasne, proszę o zamknięcie tematu ;).
  2. Cześć, Ostatnio wziąłem się za swoją bmk'ę. W tygodniu wymieniłem olej wspomagania, chociaż nie jestem pewny tego manewru, gdyż spuściłem wszystko na wężu z pompy, kręciłem kierownicą oraz na chwilę uruchomiłem silnik by pompa pochodziła. Nie sprawdzałem w prawdzie ile zleciało, ale szacowałbym na lekko powyżej litra. Zalałem nowym i ku mojemu zdziwieniu weszło ok. 900ml, co prawda samochodem od tego czasu nigdzie nie jechałem. Ale tak naszła mnie niepewność, czy nie muszę w jakiś inny sposób niż przez zbiornik wyrównawczy dolać oleju do maglownicy? Wziąłem się ponad to za progi i zauważyłem, że jedno mocowanie jest dość mocno skorodowane, by nie bawić się wyciąłem kawałek progu i wspawałem odpowiednio wyprofilowaną blachę ze stali nierdzewnej, teraz może sobie próbować zardzewieć w tym miejscu :D I teraz przechodzę do prawdziwego powodu założenia wątku, niedługo zbliża się termin wymiany oleju, chcąc ograniczyć z przymusu koszty do minimum :oops: Zastanawiam się czy mogę dokonać takiej wymiany mając podniesiony tylko przód samochodu? czy muszę podnieść cały tak by utrzymać poziom? Oraz ostatnio ktoś na parkingu uderzył mi w przód, zauważyłem, że zderzak z prawej strony odskoczył od karoserii, czy tam jest jakieś mocowanie na klips czy po prostu walnęła prowadnica, i musiałbym nowy zderzak kupować? Załączam zdjęcie ze zderzakiem. https://zapodaj.net/d8ad5158b8325.jpg.html P.S. Szukałem podobnych postów przy użyciu wyszukiwarki, aczkolwiek przy każdej próbie zmiany strony, wyskakiwał błąd każący czekać kilka minut.
  3. Cześć. Problem dotyczy BMW e46 320i. Mianowicie pod maską słychać stukot, diagnostyka komputerowa pokazała kody 227 (układ regulacji składu mieszanki - rząd 1 i 228 układ regulacji składu mieszanki- rząd 2. Stukot słychać po prawej stronie silnika patrząc od kierownicy. Dodatkowo wyświetla się kontrolka silnika. Czy u kogoś z was występował taki problem? Czy orientujecie się co może być przyczyną. Oraz ewentualnie, czy możecie doradzić sposób zdiagnozowanie usterki bez wizyty u mechanika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.