Skocz do zawartości

loderslaus

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 320i 2005r 2.0 150km automat

Osiągnięcia loderslaus

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Przeprsazam bmw ee90 2.0 benzyna 130km 2006r 189 tyś przebieg
  2. Witam. Wczoraj wróciłem z urllopu, Auto stało tydzień czasu w garażu. Przychodze odpalam, A tu nic. Auto dochodziło do 1,500 obr i nie chciało iść dalej. Podłączyłem komputer zwykły taki na telefonie wyszkoczyły dwa błedy lambdy, ale to nie ma wpływu oraz P100F Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - zabezpieczenie przeciążeniowe - niesprawność obwodu prądowego, P1050 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność obwodu prądowego. Co moze być nie tak. Jakie ewentualne koszty? Co ciekawe skasowałem błędy i narazie jest okey
  3. Chodzi mi o to, że nie chce, żeby ktoś mnie naciągnął na nie potrzebne koszty, czy mogę jakoś posprawdzać samemu, czy to rzeczywiście to?
  4. Przepraszam, bmw e90 2006r 2.0 benzyna 130km
  5. Witam. Mam pewien problem. Mianowicie wracając z Niemiec, podczas normalnego wyprzedzania, w sensie normalne obroty, auto wskoczyło w tryb awaryjny. Musiałem zgasić silnik odpaliłem i było ok, ale świecił się check engine. Później jeszcze dwa razy to samo się stało. Auto dziwnie wchodziło na obroty, nie płynnie, do tego jak zmieniałem biegi i puszczałem sprzęgło to przez ułamek sekundy było takie cofnięcie jak by obrotów i dopiero na nie wchodził. Po dojechaniu do domu pojechałem na komputer. Pokazał jakieś błędy, ale główne to vanos i przepustnica. Moje pytanie, co może przyczyną takiej stany rzeczy. Może ktoś miał podobny problem, Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.