Skocz do zawartości

Bankierro

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320D 163 KM N47T, 2010r .

Osiągnięcia Bankierro

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Forum mam przejrzane wzdłuż i wrzesz, dlatego udało już mi się dotrzeć na stronę Manna :) Problem pojawia się przy wyborze modelu - do wersji 163KM pasuje filtr WK5001 i WK5010z, gdzie do 184 KM już tylko WK5010z. Jedyną wskazówką jest jedynie rok produkcji - od lutego/marca 2010 montowane były już tylko wersje WK5010z. W Gordonie dowiedziałem się dzisiaj, że po nr VIN, do mojego auta powinien pasować filtr o kodzie WK5001, dlatego sam już nie wiem :roll: Zakładam jednak po Twojej sugestii, że pomimo Fleet Edition, techniczne części pasują do wersji mocniejszej.
  2. Witajcie, Jestem od kilku dniu szczęśliwym posiadaczem BMW E91 320D N47T 2010r. (nr VIN: WBAUY110XOA905903) i stoję przed ciężkim wyborem filtra paliwa. Kłopot polega na tym, iż jest to model Fleet Edition (fabryczna redukcja mocy z 184 do 163 KM), toteż prawdę powiedziawszy problematyczna staje się dokładna klasyfikacja auta, jeśli chodzi o odpowiedni dobór części. Przeszukując forum udało mi się wyczytać, iż filtry MANN są najlepsze dla tych pojazdów, toteż na nie będę stawiał. Proszę jednak o pomoc w wyborze konkretnego modelu takiego filtra: MANN WK5010z vs. MANN WK5001, który dokładnie będzie pasował? Proszę także zerknąć na pozostałe filtry czy będą adekwatne do tego pojazdu: - oleju MANN HU 6004x - powietrza MANN C 30 135 Serdecznie dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Amadeusz
  3. Raport który dałeś ma ograniczony dostep. Przebieg sprawdz, książeczke mozna kupić na allegro. Ja osobiscie nie wierze w 120tys w 8letnim dieslu z de. Sam kupowalem w zeszlym roku Fke diesel i ciezko było trafic w 4letnim aucie przebieg ponizej 150tys!! Nie mowie ze sie nie da ale jak dla mnie wygląda to mega podejrzanie tym bardziej ze handlarz, który hanldarz nie.kreci licznikow? Nie ma takich, taka branża. Wybaczcie, raport odblokowany + dodane fotki uszkodzeń w lepszej rozdzielczości, można przeglądać :) Lekko źle spasowany przedni błotnik również zauważyłem, ale to wynik naprawy, której jestem świadomy. Dziękuję za wskazówkę dotyczącą książki serwisowej, przyjrzę się jej dokładnie!
  4. Witajcie, Przymierzam się do zakupu swojego pierwszego BMW. Trafiłem na naprawdę ciekawy egzemplarz w dobrej cenie, która od razu dała mi do myślenia. Jak się okazało, handlarz jest osobą z sąsiedztwa, stąd też przyznał się do ciemnej strony auta. Był delikatnie stuknięty w lewy przód, poduszki wybuchły, na pierwszy rzut oka nic poważnego. Kupił uszkodzonego, sprowadzil i naprawił. Bez problemu też podał nr VIN auta, który oczywiście zweryfikowałem. Zastanawia mnie rozbieżność mocy - w raporcie silnik ma 183 KM, handlarz uważa, że 163 KM. Twierdzi, że informował się w serwisie BMW skąd taka dysproporcja, bo też go to zastanawiało - okazało się, że czasami błędy się zdarzają przy kodowaniu modelu. Rzeczywiście tak jest? Przebieg wydaje się autentyczny, książka serwisowa zatrzymała sie w lutym 2016 roku przy przebiegu 126 tys. W środku wygląda jak nowy, jest niezwykle zadbany. Jutro planuję jazdę próbną i wizytę na stacji diagnostycznej. Co o nim myślicie? Nr VIN: WBAUY110XOA905903 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-lift-2-0-163km-automat-nawigacja-xenon-2-x-pdc-full-serwis-ID6Aa3tt.html Raport: https://drive.google.com/file/d/1Ig35T_u6-w3k1DSDpCLCwUs7chzezBKH/view?usp=drivesdk Proszę o kilka porad :) Pozdrawiam, Amadeusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.