Skocz do zawartości

piotrp83

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piotrp83

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mógł podesłać mi jakieś materiały o tym silniku rysunki, momenty dokręcania śrub itp.
  2. Sytuacja trochę się skomplikowała, otóż tłoki muszę wymienić na nowe ponieważ stare mają luz na sworzniach i przewracają się na boki (dodatkowy koszt 1800zł) to idzie ogarnąć,natomiast mam problem z panewkami korbowodu są dostępne ale są w kształcie trapezu, szukam osoby która by mi je zaprasowała. Dodam ze w tym silniku tłok nie może mieć żadnych luzów na sworzniu ponieważ jest bardzo krótki i każdy nawet najmniejszy luz spowoduje problemy z pobieraniem oleju:/ Przebieg aktualny 220 000 uszczelniacze były robione przy 210 100 przed wymianą brał 1l na 1000 teraz brał 1ł na 250 km więc nic to nie dało. Jeśli ktoś chce może próbować z wymianą uszczelniaczy ale nie polecam. Zakład który naprawiał mi głowice oddał mi stare zawory i prowadnice by pokazać z czego jest zrobiony ten silnik (MASAKRA).
  3. Finał jest taki. Używany blok(używka allegro), ponieważ honowanie jest niemożliwe producent już nie sprzedaje tłoków (pewnie coś się działo po rozwiercaniu). Stare tłoki, nowe pierścienie+panewki tłoka. Wał do szlifu (bije 0,1), nowe panewki wału+korby. Głowica wymienione prowadnice zaworowe ssące+zawory ssące+wszystkie popychacze+wałki rozrządu, ponieważ pacjent który robił wcześniej uszczelniacze zaworowe bez sięgania głowicy pokruszył krzywki grrr!!!(było to robione w profesjonalnej firmie BMW MINI), oraz nowy zawór ciśnienia oleju (dla świętego spokoju). Naprawiam to sam oby nie skończyło się to tak jak wymiana uszczelniaczy w pewnej firmie:). Jeśli ktoś chce mogę podać koszt takiej zabawy jak skończę.
  4. Witam mam problem z BMW E87 118i 2.0 143km. Silnik bierze olej, po zdemontowaniu głowicy która poszła do sprawdzenia i ewentualnego remontu okazało się, że dół silnika na pierwszym cylindrze jest porysowany (prawdopodobnie coś od świecy odpadło). Pytanie czy da się honować ten blok? Jest aluminiowy czy na cylindrach jest nicasil? Oddałem blok do starej daty fachowca ale nie jest w stanie powiedzieć czy wytrzyma to honowanie. Wiem że do tego motoru są dostępne nad wymiary tłok i pierścienie. https://www.autoczescionline24.pl/kolbenschmidt-8167772.html Jeśli ktoś coś coś wie w tym temacie proszę o odpowiedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.