Skocz do zawartości

sergio73

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sergio73

  • Urodziny 04.12.1973

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525d XDrive 2008

Osiągnięcia sergio73

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. sergio73

    M57N2 przelany olej

    Po wpisaniu nr nadwozia na BMW podają mi 6,7 litra na wymianę. Odessałem litr oleju i mam na max. Wymianę miałem przez odkręcenie korka w misce. Dzięki za pomoc. :)
  2. sergio73

    M57N2 przelany olej

    WITAM! Podłączę się pod temat by nie zaśmiecać forum. Podczas ostatniej wymiany oleju mechanik wlał mi 7,7lira oleju. Czy to nie za dużo? Po fakturach od poprzedniego właściciela widziałem, że w serwisie zalewali mu 6,7litra. Komputer pokazuje za wysoki stan oleju. Sprawdzę jeszcze stan jutro na jakimś parkingu, ale mam pytanie ile wy zalewacie do swoich silników przy wymianie? Mój silnik to M57n2 lub też oznaczony jako M57/T2. Nr nadwozia CX16357.
  3. Witam Auto było na NAF test. To co mnie zaniepokoiło to błędy przy skanie komputera(power-scan). Oto one: 3EED - okresowy (test napisany po norwesku: periodisk) CF2E - błąd permanentny (stały) 51AA - permanentny 50DC - permanentny Te 3 ostatnie mają coś do czynienia ze skrzynią biegów. 6E62 błąd permanentny - coś z hamulcami E18F ??? 9E4B okresowy błąd 9CC5 okresowy błąd 9C6B permanentny brak komunikacji 9C6C błąd permanentny brak komunikacji Mam zapytanie. Czy mam dalej interesować się tym autem? Trochę zwątpiłem :(
  4. Dzięki! Wczoraj przejechał się podobnym z komisu i naprawdę pięknie to chodziło. Z uwagi na odległość zamówię sprawdzenie techniczne auta i rezerwuję :)
  5. Dziękuję wszystkim za uwagi. Zastanawia mnie jeszcze jasna tapicerka jaka jest w tym aucie. Czy trudno ją utrzymać w dobrym sanie? Teraz wygląda ładnie. Auto na 99,9% ma faktyczny przebieg ok 160tyś. km i miało tylko dwóch właścicieli. Nie było sprowadzane z Niemiec, wszystkie wymiany i serwis w autoryzowanym warsztacie BMW. Jeszcze się trochę zastanawiam... Dziękuję za każdą radę. :) Czytałem też gdzieś, że w tych silnikach po przebiegu 160tyś. trzeba wymienić lub wymontować elementy zaworów EGR czy coś w tym rodzaju? Kolega coś mi wspominał, ale nie załapałem wszystkiego po norwesku. Ktoś gdzieś pisał, że jakieś drobne elementy mogły się dostać do cylindrów i narobić bałaganu???? O znalazłem: 'Niestety, wbrew obiegowym opiniom, 3.0d nie jest tak idealną konstrukcją. Pierwsze oznaki zużycia pojawiają się po 150–200 tys. km. Dają o sobie znać problemy z rozruchem na zimno – zwiastuje to kłopoty ze zużytymi wtryskiwaczami. Najtrwalsze okazują się wtryski z jednostek z początku produkcji. Później ich wytrzymałość spadła. Koszt regeneracji waha się od 400 do 500 zł za sztukę, zaś nowy kosztuje około 800–900 złotych. Następną niebezpieczną dla żywotności silnika przypadłością są pękające i urywające się klapki w kolektorze ssącym odpowiedzialne za sterowanie długością kanałów dolotowych. Po około 150 tys. km osiągają poziom skrajnego zużycia – jeśli odłamki klapki dostaną się do komór spalania, wyrządzą kosztowne szkody. Zmuszeni będziemy do drogiego remontu jednostki. Jedynym rozwiązaniem jest profilaktyczna wymiana kolektora ssącego co 100–120 tys. km za około 2–2,5 tys. zł.' To fragment artykułu. Link : https://autokult.pl/29713,3-0d-flagowy-diesel-bmw-nie-jest-taki-idealny-jak-go-maluja Co tym sądzicie, czy jest w tym coś? Być może piszę nieskładnie, ale jak w tytule postu jestem zielony... :)
  6. Witam! Rozważam zakup BMW ale nigdy jeszcze nie miałem tej marki. Chciałbym kupić coś takiego jak : https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=119825412&fks=119825412 Numer nadwozia jak w tytule: WBAPY51050CX16357 Czy warto rozglądać się za takim modelem? Na co zwrócić uwagę przy kupnie, o co pytać? Z uwagi na warunki zimy w Norwegii rozważam z napędem na 4 koła, ale nie wiem czy awaryjność 4x4 nie jest większa od normalnej wersji. Mam też obawy jeśli chodzi o napęd na tył jeśli chodzi o jazdę w zimie po górach. Który model rodzinny w dieslu jest najmniej problematyczny? Ceny serwisu w razie nie oczekiwanej naprawy tu w Norwegii może zrujnować :(. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi. Jestem naprawdę zielony jeśli chodzi o BMW. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.