Skocz do zawartości

piiiotrek

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i

Osiągnięcia piiiotrek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A wartości przeplywki są dobre... Jeżeli fabrycznie powinno być okolo 13-14 kg/h na biegu jałowym to po przeliczeniu 14 kg/h = 3,8888888888889 g/s A przy wartości max obciążenie 500 kg/h jak było pisane wyżej 500 kg/h = 138,88888888889 g/s a moja wartość przed samą odcinka wynosiła w okolicach 110 g/s ale program ma swoje odświeżanie co parę sekund...
  2. Sciagalem dzisiaj inna apke... Zmierzylem parametry przed wyjazdem były takie same jak opisywane wyżej. Po powrocie sprawdzilem wyniki i co naprawilo się samo ??? https://naforum.zapodaj.net/e47f2bae59f8.png.html https://naforum.zapodaj.net/e64cea146336.png.html https://naforum.zapodaj.net/21480d21c22d.png.html Dla porównania odpalilem poprzednia apke żeby potwierdzić https://naforum.zapodaj.net/db85dee19563.png.html A tu są wykresy z sond... Bank1 https://naforum.zapodaj.net/2f608e095587.png.html Bank2 https://naforum.zapodaj.net/cadbe6bf3f01.png.html Ja już nie wiem... Samo by się naprawilo ??? Jestem ciekawy co bedzie po odpaleniu jutro...ja już mam sam mętlik w głowie co jest grane...
  3. Firmy nie odpowiem na to pytanie ponieważ nie ma na nim naklejki ani żadnych numerów chyba że są gdzieś indziej niż na zewnętrznej ściance...
  4. Tyle że psikalem autostartem w okolice odmy bo wkladalem aż rękę pod dolot i wypsikalem cały po całym dolocie, rozdzielaczu, przepustnicy, gumach dolotu zero reakcji. Gdyby tak było silnik zassal by autostartu i zwiększył/zmniejszyl obroty cokolwiek... Próba przytkania dolotu zaraz za przeplywka zakończona zgaszonym silnikiem, po odkręceniu korka oleju silnik spada z obrotów i lekko kuleje. Odczyty z przeplywki mnie ciekawią bo z tego co wy czytałem przy max obciążeniu powinno pokazywać okolo 500-700 g/s, nie wiem czy to prawda czy nie co nie zmienia faktu że u mnie jest max 110 g/s....
  5. Test przeprowadzony... Odczyty: https://naforum.zapodaj.net/e47297d0d5be.png.html https://naforum.zapodaj.net/b5951ae9dd39.png.html https://naforum.zapodaj.net/a834737e3893.png.html Nooo samochód lepiej się jakby zbieral, korekta wtrysku miała wartości między 18-22 % czyli w granicach maksymalnych wynoszących podobno od -25 do +25 % sondy także pokazywały inne większe wartości... Co do korekty wtrysku, podczas jazdy przy różnym obciążeniu pokazuje mniej więcej od 7 do -7%... Czyli co ?? Faktycznie przeplywka czy jeszcze nie to ???
  6. Odczuwałem mułowatość ale po wymianie kompletnej odmy jakby zrobiło się żywsze :) dziś wieczorem jadę do Krakowa to w powrotnej drodze zagrzeje i zatrzymam się odepne przeplywke i porównamy wskazania. Po odpięciu wiem że silnik przygasa i zaraz wraca do normy, lecz jazdy próbnej nie robiłem... Dolot sciagalem ponownie przegladalem gumy które są nowe mają może 2 miesiące, krokowiec czyszczony, przepustnica czyszczona, posprawdzalem jeszcze raz zapięcia węży pod odmę i jest ok. Wymieniając odmę wymieniałem uszczelki rozdzielacza, psikalem autostartem bo plaka nie miałem po dolocie pod dolotem w okolice odmy, przepustnicy, po gumowych elementach dolotu zero reakcji...
  7. Ale jak to zrobić ?? Na ciepłym czy zimnym ?? Kliknely sprawdzalem wszystko parę razy...
  8. Witam. E39 m52b20 po wymianie kompletnej odmy pojawił się problem. Mianowicie po poskladaniu wszystkiego pierwsze odpalenie i ?? Błędy: P170 oraz P173 czujnik O2 bank 1 i 2. Stawiałem na lewe powietrze w dolocie, lecz wszystko jest OK Teraz pytanie polega na tym gdzie szukać... Po mojej diagnostyce wychodzi na to że jest zbyt duża dawka powietrza w komorze spalania: chwilowa korekta wtrysku bank 1, bank 2 wynosi 27.3% :shock: czyli coś jest nie tak, za dużo na + powinna być bliska 0... Mam rację ??? Dodam że podczas jazdy wartości spadają do okolic +/- 0% Czy może to być objaw walnietej przepływki ?? odczyt na rozgrzanym silniku 90'C+ na jałowym 2,2 g/s ?? Podczas jazdy wzrasta wartość... Przejechałem się i przy obrotach pod odcięcie wartość pokazywało w granicach 90-100 g/s... Czy te odczyty są w normie ?? Czy może to być wina ew nie działającej DISY ?? cały czas otwarta, nie zamyka jej na jałowym (pęknięty kondonik w zaworze) Nie mam aktualnie możliwości podpięcia pod INPE więc wzoruje się programem pod elm327 fotki... https://naforum.zapodaj.net/2dae99117597.png.html https://naforum.zapodaj.net/e5a4ed74c1ec.png.html https://naforum.zapodaj.net/30e3fbb22801.png.html Może ktoś to lepiej ogarnie i podpowie bo po wymianie odmy auto ogólnie odżyło tylko te błędy nie dają mojej podświadomości żyć z tym spokojnie. Lekkie drgania silnika na jałowym odczuwalne ale jakoś nie dramatyczne ale są i ja to czuje i pewnie to przez tą złą mieszankę paliwowa...
  9. piiiotrek

    E39 520i PYTANIE

    Czyli zostaje w lutowanie się w scalaka ?? Co model radia to co innego pisza...
  10. piiiotrek

    E39 520i PYTANIE

    Witam. Pytanie czy pod to radio podepnie jako kabel aux ?? Na instrukcjach kostka mała jest po prawej stronie... Ja mam po lewej... Jak nie to co to za wyjście pod główna kostka ?? Bmw 39 520i 150KM 1999r Radio reverse RDS kaseciak :| http://s10.ifotos.pl/mini/IMG201805_qepxxnw.jpg http://s5.ifotos.pl/mini/IMG201805_qepxxna.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.