Skocz do zawartości

ARzep

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320i e90

Osiągnięcia ARzep

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za szybką odpowiedź, właśnie przeczytałem Twój temat. Jutro sprawdzę czujnik i pracę sond. Cewki były już zmieniane, błąd wyskakuje tylko na cylindrach 1. i 4., niezależnie czy cewki / wtryski są nowe czy przełożone z innych cylindrów.
  2. Witam, mam prośbę o poradę dotyczącą dalszych działań. Problem rozpoczął się nierówną pracą silnika i utratą mocy przy wysokich prędkościach (powyżej 140 km/h). Zaczęła wyskakiwać migająca ikonka check engine. Po wizycie w serwisie, diagnozie błędu - wypadający zapłon na 1 i 4 cylindrze zostały wymienione wszystkie świece. Nastąpiła niewielka poprawa, jednak po 100-200km problem powrócił. W ramach kolejnej naprawy wymienione zostały 2 wtryski i 2 cewki (na pierwszym i czwartym cylindrze). Przed wymianą wtryski i cewki były zamieniane miejscami, jednak komputer cały czas wskazywał wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze - teoretycznie wskazywałoby to, że wtryski nie były uszkodzone, mimo to zostały wymienione. Dodatkowo został wymieniony łańcuch rozrządu i czujnik położenia wału. Niestety problem nie został wyeliminowany. Czy w obecnej sytuacji wymienić pozostałe 2 wtryski i cewki na nowe czy szukać problemu gdzie indziej? Czy jest możliwość, że zapłon wypada na pozostałych cylindrach tylko komputer nie pokazuje tego prawidłowo (zawsze tylko 1. i 4.)? Dodam, że poza spadkiem mocy i nierównomierną pracą silnika przy dużych prędkościach, istotnie wzrosło spalanie paliwa (z 8,5l do 11-12l). Być może ktoś wie co może być przyczyną i gdzie dalej szukać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.