Skocz do zawartości

Dilerov23

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 328i

Osiągnięcia Dilerov23

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Stan klocków jest obliczany przez sterownik DSC (ciśnienie hamowania, czas, temperatura). Obliczenia są sprawdzane przez czujnik klocków . Czujnik opiera się na pomiarze oporu. Czujnik klocków hamulcowych 2-stopniowy: wedlug tej informacji (2 punkty) obliczona przez DSC wartość jest korygowana zgodnie z rzeczywistym zużyciem. Punkty kontrolne znajdują się na głębokości ok. 6 mm i 4 mm. Granica zużycia klocków wynosi 3,7 mm. U nas kiedyś był F15 , właściciel którego kupił najtańsze klocki , a czujniki nie chciał kupować ( widać 30-50zl dla niego to jest drogo ), kazał skręcić przewody które idą do czujnika . A jego żona czeka na jeden grosz reszty w sklepie. To jest porazka i tragedia. Im bogatszy człowiek, tym bardziej chciwy. Nie oszczędzajcie na systemie bezpieczeństwa, ponieważ w piękny słoneczny dzień może z każdym z nas zagrać w okrutny żart. Zgadza się. Nie zamierzam niczego skręcać :lol: jak ktoś robi takie rzeczy jak wspomniany właściciel to lepiej żeby przesiadł się na trabant i zapisał na inne forum :mad2:
  2. Czy nawet jeśli czujnik jest OK (nieprzetarty) to trzeba go wymianic razem z klockami? W sensie inaczej inspekcja nie zniknie?
  3. Witam Zapaliła mi się czerwona kontrolka i pojawila sie inf o wymianie klocków. Czy po ich wymianie kontrolka automatycznie zniknie? Jesli nie, to czy z poziomu komputera mozna jakos usunac komunikat? BMW F30 328i Przy okazji jakie klocki polecacie do tego modelu? Dzieki za inf
  4. Dzięki za odp, Czy to bardzo poważny temat i wymaga natychmiastowej regeneracji/wymiany wtryskow? Czy zna ktos w Krakowie kogoś kto się tym zajmuje poza ASO?
  5. Może ktoś pomoże w temacie? Wystarczy że silnik zostanie uruchomiony po ok 4 godzinach od ostatniego odpalenia i od razu następuje falowanie obrotów - podbija do 1200 i opada do 800 i tak cyklicznie przez ok 1 minutę. Towarzyszy temu drganie silnika i lewarka. Co może być przyczyną? Nie pali się żadna kontrolka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.