Stan klocków jest obliczany przez sterownik DSC (ciśnienie hamowania, czas, temperatura). Obliczenia są sprawdzane przez czujnik klocków . Czujnik opiera się na pomiarze oporu. Czujnik klocków hamulcowych 2-stopniowy: wedlug tej informacji (2 punkty) obliczona przez DSC wartość jest korygowana zgodnie z rzeczywistym zużyciem. Punkty kontrolne znajdują się na głębokości ok. 6 mm i 4 mm. Granica zużycia klocków wynosi 3,7 mm. U nas kiedyś był F15 , właściciel którego kupił najtańsze klocki , a czujniki nie chciał kupować ( widać 30-50zl dla niego to jest drogo ), kazał skręcić przewody które idą do czujnika . A jego żona czeka na jeden grosz reszty w sklepie. To jest porazka i tragedia. Im bogatszy człowiek, tym bardziej chciwy. Nie oszczędzajcie na systemie bezpieczeństwa, ponieważ w piękny słoneczny dzień może z każdym z nas zagrać w okrutny żart. Zgadza się. Nie zamierzam niczego skręcać :lol: jak ktoś robi takie rzeczy jak wspomniany właściciel to lepiej żeby przesiadł się na trabant i zapisał na inne forum :mad2: