Skocz do zawartości

yodapl

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528iA 1996

Osiągnięcia yodapl

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Nagraj i wrzuć jakiś filmik jak występuje to dudnienie
  2. yodapl

    E46 Problem z pilotem

    Ogarnięte, za 150 razem się zakodował :)
  3. yodapl

    E46 Problem z pilotem

    Witam, kupiłem E46 i dostałem do auta tylko jeden kluczyk, bez pilota taki siwy plastikowy z metalowym grotem do niego dołączony był jakiś uniwersalny pilocik i to on otwiera zamyka samochód. Nabyłem więc nową obudowę i ori używaną elektronikę i przełożyłem pestkę z siwego kluczyka, odpala normalnie ale za chiny nie mogę zakodować nowego pilota. Czy ten siwy kluczyk jest gdzieś w EWS zapisany, że nie wspiera pilota czy trzeba wykodować stary pilot? Ten dołożony pilocik normalnie się koduje na 4 kliknięcia. Sprawdzałem też na innym kluczyku tyle, że tym starszym również nie szło go zakodować.
  4. Ref, dodalem filmik z problemem (dzwiek podczas ruchu kiera w prawo)
  5. Sprawdzałem, na pewno nie to. Generalni zauważyłem, że pojawia się tylko podczas jazdy na wprost. Mocno slychać jak dam w kite na skreconych kołach czy na szybkich ruchach kierownicy w prawo ale tylko podczas jazdy ba wprost. Gaśnie w 90% jak puszcze gaz
  6. Witam, mam nie typowy problem. Mianowicie podczas szybkiego ruchu kierownicą w prawo np. zjazd z ronda czy też po prostu szarpnięciem kierą w prawo pojawia się dźwięk jakby koło tarło o nadkole jakby buczenie coś takiego :) Wydobywa się to z okolic lewego koła ale mocno to słychać w środku. Zawieszenie sprawdzone przez diagnoste, mechanik stwierdził luz na drążkach i gumę. Po wymianie bez zmian. Górne mocowania, zawias bez luzów. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Zawieszenie silnika i skrzyni? Prawdę mówiąc poduchy silnika widziały lepsze dni no ale nie wystepował by jakiś stuk czy tez te tarcie w obie strony? EDIT: Oczywiście koła nie ocierają o nadkola zapomniałem napisać :) Filmik z problemem: https://youtu.be/1vaz9uqyhrI
  7. Ogarnięte, zbyt słabo dociągnięta śruba na dolnej tulejce
  8. Witam, zamontowałem w aucie sprężyny eibacha zostały seryjne sachsy super turery. Przez tydzień było spoko ale teraz na łukach w i tylko lewo pojawia ostre bicie na kierownicy, zdarza się nawet przy ostrzejszym hamowaniu. Zawias sprawdzony nie ma luzu wcześniej było ok, koła wyważone,magiel ok, krzyżak już wymieniony, nic nie przyciera w nadkolu. Co dziwne najbardziej to czuć na zakrętach w lewą stronę. Może być to wina amorów? Z tego co widziałem sporo osób jeździ na takim setupie i nie ma problemu.
  9. Ref. Dźwięk prawie ginie po wrzuceniu D. Czyli może to być coś ze skrzynią albo zależy od obciążenia. Poddałem kontroli napinacz hydrauliczny łańcucha sprężyna była trochę krótsza a tłok porysowany ale niestety ślepy strzał :(
  10. Dalej nie wiem niestety, za pewne dowiem co było źródłem jak pierdzielnie to coś na amen :)
  11. Ref, Vanos wymieniony, był rozklekotany na maxa ale to nie on był przyczyną
  12. Wtryski zmieniałem bo były wsadzone valetki wcześniej było tak samo a wtryski w innym miejscu, na benzynie i gazie bez zmian. Znalazłem podobny filmik podobno był to vanos, za mojej kadencji nie był robiony a wcześniej nie wiadomo. Podobno nie dużo roboty a uszczelka pod pokrywa i tak do roboty :)
  13. Jak dźwięk się pojawi spróbuj zaciągnąć lekko ręczny, u mnie też tak było, że co jakiś czas dziwne dźwięki się pojawiały. Pewnego razu złapałem za ręczny i ucichło :) Otwieraj poszczególne szyby i słuchaj gdzie dźwięk słychać mocniej. Może akurat coś znajdziesz.
  14. Witam, silnik w moim aucie po rozgrzaniu wydaje z siebie dziwny dźwięk jakby grzechotanie czy jakieś klekotanie :) Dzieje się to dopiero na rozgrzanym silniku na zimnym jest cichutko i najbardziej słychać to na wolnych obrotach. Zalany Motulem 5w40 wczesniej było Valvo na jednym i drugim bez zmian. Najbardziej słyszalne jest to po stronie kierowcy jakby pod autem. Vanos z tego co się widziałem jest najbardziej słyszalny przy około 2k rpm ale podobno także na wolnym. Obstawiałbym coś rozrządem lub napęd pompy oleju ale czy da się to jakoś sprawdzić? Rolki i pasek były wymieniane ale po zdjęciu paska dźwięk nadal występował. Szukam jakiegoś sposobu na odnalezienie sprawcy tego zamieszania bez niepotrzebnej wymiany połowy silnika, chętnie bym się pobawił ale niestety czasu na to nie ma :D Poniżej filmik do wglądu: https://www.youtube.com/watch?v=pkNraZSrtTc
  15. Moja pomyłka, przez koło było słabo widać. Oczywiście chodziło o krzyżak, był zatarty ale już wymieniony i kiera śmiga jak należy :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.