Generalnie czytajac watki na temat wspomagania ciezko dojsc do jednego wniosku. Mam problem ze wspomaganiem, mianowicie wlasciwie nie dziala jak silnik jest na malych obrotach przy wiekszych zaczyna byc ok ale pompa wyje praktycznie przy kazdym ruchu kierownicy. Pisze pompa ale w sumie nie wiem czy pompa czy maglownica. Lalem i dexrona III i CHF 11S i w zasadzie zadnej roznicy nie ma. Efekt ten sam dokladnie. TO wycie doprowadza mnie do szalu a silowanie sie z kierownica przy manewrach na parkingu albo w trakcie jazdy jak obroty sa zbyt male jest koszmarnie nieprzyjemne i na dodatek bardzo niebezpieczne. Czy ktos potrafi mi odpowiedziec na takie pytania ? 1. czy wycie przy ruchu kierownicy moze wydobywac sie z maglownicy czy tylko z pompy ? 2. co moze byc przyczyna takiego zachowania ? 3. jakie sa metody odpowietrzania ukladu wspomagania ? Pozdrowka