ardzo proszę o pomoc mam problem z silnikiem M54 192KM 525i to znaczy komputer pokazuje wypadanie zapłonów raz na wszystkich raz na niektórych cylindrach dzieje się to czasami na biegu jałowym, a zawsze na wrzuceniu w czasie jazdy na luz. Wymieniłem guma przepływomierza, sondy LAMBDA zamienniki, nowe świece BERU, nowe cewki BERU, rok temu zmieniłem. Uszczelki pod kolektorem wydechowym kompletny separator oleju z przewodami. Mechanicy sprawdzili od gazu wszystko okej. Sondy pracują prawidłowo, lewego powietrza nie łapie. Elektronik stwierdził wypadanie zapłonów i wymieniłem cewki i świece dalej jest to samo. Falowanie obrotów od około 500 do 800. W czasie jazdy samochód powyżej 1000 obrotów pracuje wspaniale żadnych problemów tylko denerwujące falowanie obrotów w czasie wrzucenia na luz i czasami na biegu jałowym wyczyściłem silniczek krokowy. Co dalej robić? Czasami jak odkręcę korek wlewu oleju słychać lekkie buczenie. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, bo wydałem już 2 tysiące złotych i dalej komputer pokazuje wypadanie zapłonów, co może być przyczyną dziękuje z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam. wymieniłem wyczyszczony silnik krokowy nie pomogło może w nim zostało trochę kropel środka do czyszczenia gażników nie wiem czy to ma znaczenie? komputer jak podłącza elektronik łączy się na zapłonie przekręcony kluczyk pokazuje błędy wypadania zapłonów na zapalonym silniku komputer nie łączy się ze sterownikiem samochodowym-komputerem czy może jest uszkodzony sterownik ale silnik na obrotach chodzi idealnie ,kiedyś elektryk wstawiał mi wstawkę w podwoziu spawał mówił że odpiął kleme plusową ale nie wiem po odebraniu od spawacza auto jeżdziło rok ok bez ralowania to chyba to spawanie nie uszkodziło sterownika.czy wymieniając sterownik muszę zmieniać nowe kluczyki do samochodu.