Cześć. Mam kilka kwestii odnośnie mojego samochodu (opis auta obok). Zastanawiają mnie niektóre rzeczy, czy to jest problem czy może tak po prostu pracują te samochody. Chcę podjechać z tym na diagnostykę do BMW Expert Motorsport we Wrocławiu, ale najpierw chciałbym rozwiać moje wątpliwości, dlatego prosiłbym o pomoc. 1. Falujące przez 2-4 sekundy obroty po odpaleniu (o jakieś plus/minus 75 obrotów od pozycji, gdy się zatrzymają). Nie zdarza się to zawsze, a nawet rzadko, ale jednak potrafi się zdarzyć. 2. Czasem po odpaleniu obroty są ponad 1000, około 1100 nawet - czy to normalne? Jak poczekam z 2-3 minuty, to spadają do około 850, to są moje normalne. Ale czasem nie spadają nawet po tym czasie. Wystarczy, że przejadę kilka metrów powyżej 1500 obrotów, zatrzyma się i już mają 850. 3. Wymieniałem z pół roku temu sprzęgło i dwumasę, lewarek od biegów latał, jak szalony. Po wymianie jest lepiej, ale delikatnie drży, rusza się. Jak dotknę tylko gazu do 1000 obrotów, to już jest bez ruchu. Czy w tych silnikach to normalna sprawa? 4. Przy obrotach 1000 - 1200, jak jeżdżę, to dźwięk silnika, dźwięk pracy auta jest jakby inny. Dziwnie to opisać. Jak nie wiadomo, o co chodzi, to musiałbym nagrać filmik. Nie pytam o diagnozę powyższego, tylko o wskazanie, czy tak pracują te silniki i te auta czy jednak muszę zrobić diagnostykę i coś porobić. Z góry dzięki, piona :mrgreen: