Serwus, Nie bardzo wiem gdzie zadac to pytanie, a nie chce zakladac osobnego tematu wiec napiszu tutaj: Kilka miesiecy temu kupilem e46 w sedanie, trafila sie ladna sztuka z n42b20 wiec sie skusilem. Domyslnie mial to byc samochod na kilka miesiecy i potem przesiadka na e90 ale stwierdzilem ostatnio, ze w sumie nie ma sensu zmieniac samochodu bo nie jezdze jakos duzo. A skoro zostaje to fajnie gdyby chodzil jak w zegarku - postanowilem wiec zawczasu zregenerowac silnik, zeby nie rozczarowac sie kiedys przykro w najmniej oczekiwanym momencie. Bledami co prawda nie sypie, ale pije sporo oleju, na zimnym silniku wyraznie czuc, ze sie trzesie itp. Podczas niskich temperatur slabl tez poki sie nie rozgrzal. Na forum znalazlem info o wymianie odmy, uszczelniaczy, rozrzadzie. Pytanie wlasciwe - czy 4,3k ktore zaproponowal mi jeden z krakowskich warsztatow to rozsadna cena? W zestawie wymiana uszczelek, lacznie z ta pod glowica, uszczelniacze, odma, oleje itd Wszystko oczywiscie na oryginalnych czesciach, chce to miec zrobione porzadnie i przestac w koncu stresowac sie tym co wyczytalem w necie na temat n42 :wink: