Skocz do zawartości

Bartek_94

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 5 e39 2.0i m52b20 1996r.

Osiągnięcia Bartek_94

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tutaj dam ciała pamiętam że kod błędu był 255 i nic więcej.podczas jazdy nue sprawdzałem odczytów. jutro zadzwonię i się spytam o więcej możliwe że podjadę jeszcze raz do niego . Po wymianie Piast kontrolki nie gasną ani po wyłączeniu włączeniu zapłonu A na kompie nie wyświetlało błędów czujników. Jutro postaram się zamienić czujniki abs lewo na prawo. Bezpośrednio po wymianie Piast podczas poślizgu trakcja działała tak jak piszesz. Ale z biegiem czasu coś się zknociło. Napisz proszę co oprócz dokładnych odczytów z komputera pomogłoby naświetlić sytuację A ja takie dane dostarczę :) no i dzieki za zainteresowanie! :)
  2. Cześć jestem tu nowy. Przepraszam za błędy jeśli jakieś popełnię dajcie znać A raz dwa je poprawię :twisted: Napomnę Od razu iż przeszukując internety oraz forum do 2012r 3/4 postów kończyło się na wymianie czujników nas na oryginały. Tutaj próbuje uzyskać innej odpowiedzi :) Mój problem polega na tym aby się upewnić co jest winowajcą. Auto to e39 sedan 2.0i m52b20 1996r. Przedlift z abs-em na szarych wtyczkach (wszystkie 4 czujniki oryginały siemensa) . Miesiąc temu wymieniłem obydwa tylnie łożyska z piastami. Zamawiałem Skf-a. W środku były dwa nieotwierane łożyska firmy Koyo. Po wymianie świrował mi Abs oraz trakcja. Zapalały się obydwie kontrolki w czasie jazdy lub po najechaniu na dziurę lub podczas boksowania tylnych kół. Po zgłaszaniu i odpaleniu silnika kontrolki gasły. Problem cały czas powracał aż został (jeździłem 6-8 dni z takimi objawiami) i pojechałem do specjalisty od marki BMW na komputer. Wykazało że nie ma połączenia z prawym tylnym kołem. Od razu mi powiedział że to nie czujnik Abs bo nawet nie wykazuje błędu ani próby połączenia. Jakby nie było w ogóle tylnego prawego koła po wymianie łożyska. Czujnik abs działa (sprawdzałem omomierzem wartość zgodna) Dlatego mam pytanie do was ludzi którzy mogą mi pomóc i wskazać czy winowajcą na 100% jest uszkodzony pierścień abs-u na łożysku czy może to być np. Sterownik lub geometria ??? Proszę o pomoc bo wykładamy sałatę cały czas na lemfordera,Skf-a i simensa A dalej bez absu i asc jeżdżę:/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.