Skocz do zawartości

venioo

Zarejestrowani
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O venioo

  • Urodziny 30.11.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 525tds touring '97
  • Lokalizacja
    PMI
  • Zawód
    informatyk

Osiągnięcia venioo

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdź czy elektrozawór przy doprowadzeniu paliwa na pompie wtryskowej się otwiera. U mnie miałem z tym problem i podobno jest on typowy.
  2. Co do klapy - poszukaj wewnątrz klapy, na środku na dole - powinna być taka wtyczka (gdzieś w tych okolicach - piszę z pamięci). Ja miałem połamaną ze starości i tam mi nie kontaktowała, co powodowało otwieranie się klapy w losowych momentach. Sprawdź - może się wysunęła lub zaśniedziała.
  3. Nie wiem, ale najpierw sprawdziłbym rezystor dmuchawy (tzw. jeż) - najczęstsza przyczyna braku klimy/nawiewu/czegokolwiek w temacie nadmuchu.
  4. Nie powinien się uruchamiać od razu. Natomiast gdy wyjmiesz bezpiecznik nr 9 w schowku pasażera i przekręcisz kluczyk to wentylator się uruchamia od razu. Przynajmniej w moim TDS z '97 tak to działa
  5. Schemat jest z bmwfans.info (jak weźmiesz prawym na obrazku i właściwości obrazka - to jest dokładny link) Mam rok '97, z włoskiej dystrybucji, ale z ilu poskładanych to ciężko powiedzieć (mam roletę chłodnicy). Generalnie już wiem gdzie jest ten czujnik właśnie z tego schematu, aczkolwiek myślałem że jest do niego lepsze dojście (potrzebowałem sprawdzić jakie kolory przewodów z niego wychodzą).
  6. Na głowicy pod kolektorem dolotowym? Numer 7 czy 8 odpowiada za temperaturę odczytywaną przy grzaniu świec? W ogóle po co dwa czujniki obok siebie i czym się różnią w działaniu? http://ills.bmwfans.info/r54.png
  7. Nieee, a gdzie jest maska? :roll: :roll: :roll: A tak poważnie - gdybym wiedział gdzie dokładnie jest ten czujnik, to przecież bym nie pytał.
  8. W którym miejscu głowicy znajduje się ten co idzie do kompa?
  9. Ile TDS ma czujników temperatury silnika? Jeden w chłodnicy po stronie pasażera. Jaki kolor przewodu idzie do ECU?
  10. Przecież ori to właśnie Pierburg. Na chwilę obecną testy MAF przełożone, bo problem okazał się gdzie indziej (w połączeniu elektrycznym do elektrozaworu pompy wtryskowej).
  11. @maniek21112: Kasy to mi szkoda na ori 700zł. Trochę sporo, a technologia kosmiczna to przecież nie jest. Nie uważasz? @Gethigh: ori jest Pierburg, juz wszystkie katalogi przepatrzyłem, na ten moment mam używkę z Omegi, bo jest taka sama. Info: na ten moment testowanie przepływek odłożone w czasie, bo problemem okazała się nie przepływka. Prawdopodobnie coś z elektrozaworem pompy lub elektryką "w tych okolicach". Bo przepływkę odpiąłem, a mocy nadal nie ma - obroty spadają na 500 jak by paliwo nie dochodziło i zero reakcji na pedał w podłodze.
  12. Nie istotne, idea jest ważna, zwłaszcza przy e39, gdzie każde rozłączenie, to czekanie 20 minut aż wentylatorek klimy przestanie chodzić.
  13. Tu jest poprawny sposób pomiaru miernikiem - łączymy najpierw klemę z miernikiem drutem - żeby zawsze był obwód zamknięty i się nie włączały i resetowały wszystkie systemy
  14. Ale testowałeś? Bo to już nie są "firma krzak", chyba mają jakąś kontrolę jakości? Na czujniki Topran w innych samochodach nigdy nie narzekałem, Magneti-Marelli już różnie. A jednak cena 250 vs. 650 to ogromna różnica.
  15. Touring czy sedan? Mi w Touringu pomogło wyjęcie bezpiecznika nr.4 - oświetlenie wewnętrzne i nivomat. spadło z 0,7A do 0,2A - lecz wszystkie bezpieczniki wyjmowałem po 1 i spadki mam rzędu 0,02 - musiał bym wszystkie wyjąć żeby pobór spadł do akceptowalnej wartości :( Jak dojdziesz co u Ciebie żre - daj znać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.